čtvrtek 31. prosince 2009

Den 314.

Čtvrtek

Silvestr

Nikdy jsem ho moc nemusela. Organizovaná zábava mi přišla ujetá. Vždy byly nejlepší neplánované akce. Nemůžu zapomenout na opožděný Silvestr s našima. Prostě jsme si udělali Silvestr v lednu :-). Nucená zábava mi vždy byla proti srsti...

Proto dnes žasnu. Nic velkého nebylo v plánu. Měli jsme pozvané Haislovi na odpoledne a to bylo vše...

Včera se nám nepodařilo dopravit Vendy domů (nestartovalo mi auto a Aleš byl do noci v práci), a tak se dohodla s maminkou, že bude u nás spát. Aleš brzy ráno vyrazil do práce, a tak nám tu dělala Vendy dopoledne společnost. Pak musela domů a já se dala do úklidu. Pomazánky se chladily v lednici už od včera a já nikam nepospíchala...

S Haislíkama jsme se domluvili, že dorazí po 15. hodině a vezmou s sebou i Tomáše mamku. Aleš pozval i tu svou, aby si ani jedna z nich nepřipadala, že nám tu dělá křoví...

A na konec z toho bylo moc fajn odpoledne. Takový předčasný Silvestr :-). Dokonce i ohňostroj jsme odpálili. Této zábavě moc neholduji. Zvlástě kvůli psům. Megan trpí, bojí se a mám ji věčně na klíně... Ale když už ho přivezli... Podívaná to byla pěkná. Babí zůstala s hafíkama doma a my ho šli odpálit.

Holčičky si spolu moc hezky hrály. Lucinka s Kristýnkou byly správná dvojka :-).

My si tu pochutnávali na jednohubkách, popíjeli zlatou tequilu (tímto děkuji mému tatínkovi, alias Ježíškovi, za tento dárek)... Posledních cca 5,5 let jsem byla těhotná nebo kojila, a tak to je první příležitost, kdy i já si mohu dát kapku alkoholu. A to moc dobrého :-).





Haislovi nás opustili v 8 hodin a naše zábava se přesunula k TV. Posloucháme písničky a tančíme... Nebo spíš podnapilá maminka trsá a dělá jí to moc dobře :-).

Chtěla bych Vám popřát... Popřát to nejlepší, co vám rok 2010 může nabídnout! Přeji hodně radostí a málo smutku... Hodně zdraví a když už chybí, tak nezhoršování zdravotního stavu... Hodně lásky... Hodně štěstí... Kolem sebe hodné lidi a přátele, kteří v nouzi pomůžou a podpoří... Ať se nikdo z vás nemusí cítit sám... Ať si na konci roku 2010 může říct, že tento rok stál za to! Na konci roku 2009 si to bohužel říci nemůžu... Když se ohlídnu zpátky, vidím více negativ než pozitiv... Tak ať v roce 2010 převažuje víc to dobré!!!

4 komentáře:

  1. I my prejeme vsem Kutalikum do toho noveho kulateho roku 2010 hlavne zdravicko, kopu stesticka,pytel lasky, hromadu spokojenosti, ... a at si muzes presne za rok rici: "Tak to bylo vse podle mych predstav"

    OdpovědětVymazat
  2. Ani já moc neholduju silvestrovskému veselí... mnohem vydařenější jsou některá neplánovaná posezení s přáteli během roku :-)

    a do nového roku všechno dobré! Ať máte radost z holčiček i všech dom. mazlíčků a hlavně ať jste zdrávi!

    OdpovědětVymazat
  3. Se Silvestrem to máme stejné a tak přeji pěkný vstup do toho nového roku a v něm hodně zdraví a spokojenosti. Ať se daří.

    OdpovědětVymazat
  4. Gábinko moje, aŤ tobě, Alešovi i Kutalčím princeznám je v roce 2010 jen dobře!

    OdpovědětVymazat