pondělí 21. prosince 2009

PF 2010



Ráda bych Vám dnes popřála krásné Vánoce a do nového roku samá splněná přání! To už je na vás, co si budete přát :-). Děkuji všem, co chodíte na tento blog a zvláště těm, kteří zanecháváte i nějaké ty komenty. Moc mě to těší!

A děkuji moc Lidušce, že byla tak hodná a vytvořila mi toto krásné PF! Do poslední chvíle jsem neměla ani žádnou fotku, kde by se obě holky tvářily krapet inteligentně. Dnes dopoledne jsem ji konečně ulovila. Krásně nám sem svítilo sluníčko. A když jsem si šla pak mýt hlavu, zjevil se mi v hlavě onen slogan... Tak se mějte rádi, buďte na sebe hodní a uvidíte, že vám nebude chybět úsměv na tváři...

A já doufám, že celý rok 2010 bude stát za to! A zdravíčko ať všem slouží!!!

7 komentářů:

  1. I tobě, Gábinko...a díky za tenhle blog, díky kterému mám další kámošku:-) A já ti přeju podle Nohavici jen asi toto..

    Zítra je taky den,
    slunko mi to dneska slíbilo,
    tak přejme si hezký sen,
    aby hůř nebylo, to by nám stačilo..."

    OdpovědětVymazat
  2. I já přeji a mám tendenci opsat předchozí sdělení:-) Je to hezký blog, moc ráda sem chodím a těší mě, že jsem ho objevila. A doufám, že sem budu moct chodit i v příštím roce. Takže krásné svátky a v novém roce ať se daří:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gabro připojuju se k holkám. Nechodím sem dlouho, ale máš to tu pěkný. ;o)
    Holčičky krásné a zvířata jakbysmet. Mamka je princezna a AndyPan to napsala suprově. Tak se připojuji a bezostyšně opisuji. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, to je krásný, děkuji :-)!

    A to přání dle Nohavici... Pravdivé! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Přeju tobě i tvému blogu, aby se vám v novém roce dobře dařilo :-)!
    Krásné fotky budu ráda chodit okukovat i nadále ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne PFko!!!
    A taky doufam, ze ten 2010 bude lepsi nez tento, ... ten nejak celkove nevysel :-)

    Jo a taky budu dal chodit, jen se neboj, ... nejenom cist, okukovat fotky a obcas neco psat, ale urcite te budu v tom 2010 otravovat i doma :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. To mi spadl kámen ze srdce! :-DDD V březnu tě čekám i s celou tvojí famílií :-))). A máš pravdu, tento rok se celkově nevyvedl, tak ten příští musí být alespoň trošičku lepší...

    OdpovědětVymazat