sobota 5. prosince 2009

Den 288.

Sobota

* pes zvrací
* děti zlobí
* manžel mlčí
* máma pění

Taková normální sobota :-)



A na balkóně chladne svíčková... Zítra bude lepší, tak jsem jí uvařila už dnes! To bude mňamka...

9 komentářů:

  1. Nu pěkná normální sobota. Přímo pekelná:-) Tak ať je neděle víc nebeská:-)

    OdpovědětVymazat
  2. krátké,stručné,výstižné...

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám že "GRRR" by stačilo :-).Tak ať je brzy líp.Třebas hned zítra!

    OdpovědětVymazat
  4. ..no prostě idyla! ;-)

    tak aŤ se to brzy všechno napraví!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. A jaky recepis na svickovou jsi nakonec pouzila? Ja jinak varim jako ty, prectu vsechny recepty a nakonec to nejak intuitivne smicham. Ale svickova je moje kataklyzma, tak me to obzlvaste zajima...:)
    No a jinak nevim: tvuj strelec mlci, zatimco moje ryba pusu nezavre jak je den dlouhej... Fretka nam uspesne nici gauc (nalezla cestu dovnitr a drapky rozdira den po dni molitan), deti zatim nemame (chtela bych je na vondare po tobe a po Maje:-), ale kdyz se mineme - bude to kozoroh nebo jiz zminena rybka...:), no ale maminka je v pohode...
    Tak dobrou noc, kupu blech na pomoc, pytel svabu do rukavu a tesim se na zitrejsi prispevek!
    Pi:)

    OdpovědětVymazat
  6. No taky mě zajímá..recept sem:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nakonec jsem zavolala mamince a nechala si nadiktovat její recept :-). Holt jsem nechtěla riskovat nějaké novoty...

    Babí ráno přinesla 2 kila svíčkové. Odřízla jsem kus na tatarák a zbytek prošpikovala voňavým špekem (hodně). Osolila jsem maso a zprudka ho na pánvi "zatáhla", aby nepustilo moc šťávy.

    Vedle ve velkém kastrolu jsem zpěnila 2 střední cibule, hodila na to koření (bobkový list, pepř, nové koření a trošku tymiánu), dva plátky citronu a trochu tmavého cukru. Na tento základ jsem dala kořenovou zeleninu (2 větší mrkve, 2 menší petržele, 1 střední celer + jeden balíček už připravené zeleniny na svíčkovou). Ono to trochu pustilo štávu, malinko jsem to podlila teplou vodou a dala do toho to "zatáhlé" maso. Šupajdilo to do trouby na 170 stupňů - cca 2 hodiny. Maso jsem pak vyndala, nakrájela, z omáčky vyndala koření a vše rozmixovala. Do smetany na vaření jsem dala 1 lžíci hladké mouky a zahustila to tím krapet. Na chuť jsem dala jednu kysanou smetanu a trošku soli. Vše povařila... A jak to všem chutnalo nebo nechutnalo, to se dozvím dnes :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Píďo, Kristýnku jsme zadělali koncem května :-). Tak na vás budu na jaře myslet!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak doufám, že bude kladná reference

    OdpovědětVymazat