čtvrtek 3. prosince 2009

Den 286.

Čtvrtek

Dnes jsem pěkně prohnala mou kytičkatou nádheru. Do školky, ze školky, na poštu, pro maso, pro ovoce, do Penny... Pro Káju, domů... Začínám tomu přicházet na chuť :-).

Mezi tím vším ježděním jsem doma uklízela, pekla, do MUMu skočila vyfotit rukodělný čtvrtek...

Teď je tady uklizeno, fakt se musím pochválit, zvládla jsem to všechno! Ale jak tomu bývá, po vytření slyším Kikču, jak hlásí, že chce čůrat... A bylo už pozdě! Tak znovu vytírat... Ale abych jí stále nepomlouvala, musím ji pochválit. Vybrala si v lednici kostíka (moc se mi to nelíbilo, neboť ona pár lžic sní a pak to vše patlá po stolku a po hlavě...), ale potřebovala jsem vytřít, tak jsem ji dala do židličky, že alespoň nebude škodit u kýble s vodou. A ona jedla LŽIČKOU a snědla úplně celý kelímek a ještě ho vyškrábala :-). Jogurt byl jen okolo pusinky a kousek na tričku! Já žasla... Pozoruji, že když nekojím, má větší hlad...

Jak jsme si to dnes štrádovaly s Kikčou tam a zpátky, kohokoliv potkala, tak zdravila "AHOJ!" Většině lidí tim na tváři vykouzlila úsměv. Mě také :-). Ona lidi miluje, na každého se směje... Jak já mám ty holky jiné! Karolínka se před cizíma stydí, se zdravením dělá drahoty a hrozně mě s tím vytáčí. Vadí jí, když na ní jen tak někdo cizí promluví. Nechce se s ním bavit. Když někdo cizí promluví na Kristýnku, začne zářit jako sluníčko a předvádí se :-). Prostě protiklady...

S Kájou jsme vedly debatu o tom, že dnes musí být s Nancy hodná, nechci vidět, že se na ni bude šklebit jen proto, že jí nerozumí... Tak začala Kája rozebírat, proč strejda a Neny nemluví česky a teta Katka ano! Prý by se měla učit Neny "anglicky", aby mluvila jako my :-). Tím mě tedy Kája pobavila... Každopádně potřebovala vědět, proč si vzala teta Katka Alexe a proč nežije u nás. Budeme se jí muset večer zeptat :-).

Teď balím děti a jedeme do MUMu vyfotit vánoční tvoření... Lepší čekat tam, než doma. Tady by stihly udělat zase nepořádek :-D. Aleš se staví za chvíli doma pro sedačku a pojede pro ně. Už se na ně moc těšíme :-). Foto domám večer.

A tady jsou naše cachtalky... Vana jim bude brzy malá :-)



Se strejdou Alexem...


Je fajn mít po kom dědit :-D

1 komentář:

  1. Gábi, až budeš mít zase takový ulítaný čtvrtek, nechceš se s kýblem stavit i u nás? :-D
    P.S. Kostíky bych nakoupila ;-)

    OdpovědětVymazat