sobota 19. prosince 2009

Den 302.

Sobota

Dnešní den jsem se moc nasmála. Jela jsem s tetou Lídou (moc fajn sousedkou) ke kadeřnici do Lysé nad Labem. Kadeřnici Ivance jsem nechala volnou ruku. Mě pak jen trošku mrzelo, že mi fikla ofinu (ostříhala mi ji tak, jak jsem ji dva roky nosila :-)), ale výsledný efekt je uspokojivý. Když mě viděla babí, prohlásila, že jsem omládla :-). Než Ivanka ostříhala Lídy manžela a vnuka, zašly jsme si na vánoční trhy nasát tu pravou vánoční atmosféru...

A teď na mě padla taková únava, že zapluji do pelíšku co nejdříve to půjde... Aleš jel k Dušanovi lepit fólii na akvárko, tak ani nevím, kdy se mi vrátí.

Ani nemám pořádnou fotku. Chtěla jsem vyfotit Lídy hafinky, ale dnešní světlo nestálo za nic. Snad zítra nebo v pondělí to napravím!

2 komentáře:

  1. No, já taky byla v lysé....u bývalého:-) kadeřnici podle svých představ bych strašně potřebovala...

    OdpovědětVymazat
  2. a kde je kadeřivé autofoto? :-)

    OdpovědětVymazat