úterý 22. prosince 2009

Den 305.

Úterý

Dnes jsem si užívala na poště... Ufff, ještě že holky byly v MUMu!

S holkama "MUMkama" jsme si udělaly vánoční besídku. Děti si hrály a my ochutnávaly cukrovíčko, pily svařáček a vínečko... Jo, bylo to moc fajn :-). Takových chvilek už moc nebývá a o to víc si je užíváme!

Lucky manžel přišel až potom, co jsme vše snědly a vypily :-).

5 komentářů:

  1. tvé fotky jsou čím dál tím úžasnější ;-) a ačkoli nekomentuji každý den,věř, že neustále a ráda nakukuji

    OdpovědětVymazat
  2. Máš hotovo, jo???:-)) Já tedy ne..al e netrápím se tím moc:-)

    OdpovědětVymazat
  3. škoda, že jsem o "besídce" nevěděla, taky bych s dětma přišla :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Já byla pozvaná až na poslední chvíli. Ani jsem nevěděla, kdo všechno přijde... Příště určitě nezapomenu dát vědět!!!

    OdpovědětVymazat