čtvrtek 17. prosince 2009

Den 300.

Čtvrtek

Aleš jel dnes před 5. hodinou ráno... Venku bílo a já měla stažený žaludek. Uleví se mi, až se vrátí domů...

Musela jsem vzít holky ven, abychom vyvenčily Meganku a došly pro rohlíky. Když jsem viděla ten sníh, vzpomněla jsem si na oblíbenou básničku mého dědy:

"Chumelí se chumelí, padá snížek bílý, škrábeme se v pr..., máme dlouhou chvíli!" :-)





Aleš dorazil v pořádku. Dokonce nadšený z onoho programu. Tak to alespoň nebyla zbytečná cesta.

Odpoledne nás pozvala teta Radka na návštěvu, tak jsme si pokecaly a ochutnaly cukroví...

8 komentářů:

  1. ta první fotka je skvělá k básničce:)

    OdpovědětVymazat
  2. Gabro,ona je ta básnička známá i u vás?S oblibou jí používá můj muž :-) .

    OdpovědětVymazat
  3. JJ, náš děda, ten znal snad všechny sprostý básničky :-))).

    Marci, jak je? Jsem se pobavila, když jsem četla, jakou stravou vás váš taťka vykrmuje :-). Ať dělám, co dělám, koment mi k tobě vložit nejde. A k Nikče ano, tak nevím, kde udělali soudruzi v NDR chybu???

    OdpovědětVymazat
  4. Básničku neznám. Ale trefná. :o)
    Fuj už aby bylo jaro. Fakt. I když...to zas budem nadávat na alergie...jako nevyhovíš. :oDDD

    OdpovědětVymazat
  5. :-) hezký pohled na poměr velikostí psa a dětí :-))

    OdpovědětVymazat
  6. gabro, blog si dělá co chce a aniž bych o to usilovala zakazuje mi lidi, za to ty holčiny s ooooohromnejma problémama tam mám pořád..kouknu na to....
    Pěkně farmaříš!!!

    OdpovědětVymazat
  7. já koukala, mrcel, co to tam máš...Děs:-) gábi, tak co nějaký srzík..tedy nechci se vnucovat:-) ale mám po vás stesk:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Srazík už do Vánoc asi nedám :-(, což je mi fakt líto. V pondělí je totiž gymnastika, v úterý besídka v MUMu (leda bych tě propašovala na ni) a ve středu máme s Alešem výročí svatby a budeme dělat bramborový salát a objíždět příbuzný...

    OdpovědětVymazat