neděle 6. prosince 2009

Den 289.

Neděle



Druhá adventní neděle byla ve znamení oslavy 33. narozenin našeho taťky. Dopoledne jsem sice měla chuť mu něco těžkého hodit na hlavu, ale díky milé návštěvě se zase srovnal a je to teď zase náš miloučký manžel a tatínek :-). Právě si tady hraje s Kiki a Benjiem jako malý kluk...


Svíčková chutnala. Bebe střecha také. Tak jsem se dmula pýchou a poprosila Tomáše, zda by k nám nemohl chodit častěji, že umí krásně chválit :-). Stačí, když dole zazvoní a pochválí...


Evča čeká dvojčátka, tak tu kluci probírali přístavbu jejich bytečku. Ze 2+1 chtějí udělat 4+1. Tak jim držím palce, aby to do června bylo hotové a bez problémů se stavebním úřadem. Do jejich bytečku by se vážně 3 dětské postýlky nevešly.


Holky si s Lucinkou krásně hrály. Dvouměsíční rozdíl mezi Kristýnkou a Luckou už se pomalu ztrácí a byla sranda holky pozorovat, jak si hrajou s myšáky.

Jinak jsem se dnes probudila s velkou bolestí prsou :-(. Tělo se asi zbláznilo. Po týdnu nekojení mám mlíka jako cisterna!!! Tak jsem si na ně ráno napatlala tvaroh, dala si paralen, a pak odsávala... Bolí stejně dál :-(. Nevím, co s tím...

A ve zprávách jsem sledovala, jak narůstá enormně kriminalita. Tak se mi to nezdálo, že je toho teď kolem mne čím dál tím víc!!! Prý díky finanční krizi to letos stouplo o 70%!!! Kradou, aby to dali jako vánoční dárek :-(. To bych raději žádnej nedostala, kdybych věděla, že je kradený...

3 komentáře:

  1. :-) to by koukal, kdyby dostal darem něco těžkého na hlavu :-)) Jinak samozžřejmě vše nej... :-)
    Fotky krásné, jak ty to děláš??? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se přidávám ke gratulantům. A souhlasím, že chválit je potřeba:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak taťkovi vše nejlepší..sluší mu to..ale neboj, nejsem na mladý:-) Fotky krásný..a prsa tvoje mě mrzí..se svými trably te´d vím, jak je , když člověku není akorát.

    a naše rodina už přispěla koly..někdo bude mít dáreček:-((

    OdpovědětVymazat