úterý 29. prosince 2009

Den 312.

Úterý



Holky si dnes celý den modelovaly, ve dvě přišla na návštěvu sousedka Péťa s Márou a Verunkou... Tak tu děti řádily a já si s Péťou pokecala. Docela dlouho jsme se neviděly, tak bylo hodně co povídat...






Když Petra odešla, šla jsem kouknout, co nového na blogu...

Teď tu sedím a nemůžu na nic jiného myslet. Niky, Nikolka... Poslední dobou jsem s ní uzavřela moc hezké virtuální přátelství, společně jsme farmařily a posílaly si dárečky pod stromeček... Ještě dnes jsem jí zalévala zahrádku. Takové blbosti, ale člověka to tak nějak sblíží... Je mi tak líto, že už tu není... A neumím si vůbec představit, co to musí být pro Marcelu a celou jejich rodinu :-(. Přeji všem moc a moc síly! Myslím na vás...

Ještě pár dní do konce roku... Přeji si, ať už nic zlého nebo smutného nikoho z nás v tomto roce nepotká!!!

9 komentářů:

  1. Tenhle rok je fakt pitomý :-(
    Přidávám se k přání, ať už nikomu nic takového nepřiletí!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, reguju na tvůj dotaz :o))
    Takže já mám od Pressu knížku Canon 400D, je fakt úžasná a co vím, tak jí dělají i pro Nikon 40D : http://www.knihy.magic-shop.cz/computer-press-nikon-d40d40x-p-5237.html. Rozhodně nevadí, že je to pro jiný typ. Ty knížky píšou pro ty nejnižší třídy foťáků, protože to je vlastně pro začátečníky. Na začátku je možná pár stránek popisu přímo těla (který se zas tak neliší) a pak už je to vše o ostření, expozici, kompozici atd. Určitě ti jí doporučuju. Pak mám ještě knížku Fotografujeme děti :http://www.dobre-knihy.cz/detail-83504/fotografujeme-deti-radka-tezaur.htm a ta je taky super !!! Každopádně ten Nikon 40D od pressu si pořiď tam bude vše .... a hlavě s barevnejma obrázkama :o)))))))))))) a popisama.
    Ještě jsem si vzpoměla, že hodně holky na FFF doporučovaly tohle http://www.dobre-knihy.cz/detail-74420/mistrovstvi-prace-s-dslr-roman-pihan.htm
    uffff tak to je snad vše

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc! Už se těším na dáreček k narozeninám :-). Přesně něco takového potřebuji. Teď opravdu jen tápu a číst v manuálu mě vážně vůbec nebaví...

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi..už jen dva dny!!!Snad bude líp..

    OdpovědětVymazat
  5. Pristi rok musi byt lepsi a veselejsi!!!

    OdpovědětVymazat
  6. To je fakt úplně naplnění toho děsivého, že nevíme dne ani hodiny. Je moc,moc smutný. Snad opravdu bude od pozítří lépe.

    OdpovědětVymazat
  7. Gabro připojuju se k tvému přání. Bohužel vím, že je nesplnitelné. Ale doufat musíme. Hlavně přeju všem hodně sil k překonávání životních zkoušek.
    Jinak se chci zeptat copak to kouká ze sukýnky tvojí dceři, která má škopíček na hlavě. :o)))
    To se někdy povedou věci. :oD

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou malinké nožičky naší Meganky :-)...

    OdpovědětVymazat