středa 2. prosince 2009

Den 285.

Středa

Dopoledne jsem měla v MUMu jen dvě dětičky. Zbytek marodí. Hanka si tedy dělala práci v kanceláři a já si s dětma hrála. Byl čas dokonce probrat hračky, roztřídit je do krabic...

Doma jsem dala Kikču spát a začala uklízet. Zítra přijede Katka s Alexem a Nancy, tak ať se neleknou :-). Moc jsem toho nezvládla. Hotová je jen kuchyň...



Když jsem si přijela "po SPA" pro Káju do školky, zjistila jsem, že má tepláky (ráno donesené čisté) celé od bláta. Boty jsem už vůbec nekomentovala. Prý trošku spadla. Vedle postávala maminka Adama (už v pondělí po SPA jsme se společně něčemu smály) a když viděla ty tepláky, tak se dobře bavila. Já se bavila o to víc, když si vzal na sebe Adam bundu. Původně modrá bunda byla hnědá ze všech stran... Tak jsem poznamenala, že my jsme na tom tedy lépe s těma teplákama (a raději jsem rychle kontrolovala naši bundu) :-D. Adam se začal hned hájit, že on za to nemůže, že ho strčil jeden kluk z Motýlů. Kája konstatovala, že má pravdu, že to byl velký kluk (sama to viděla) a že byl asi ze Žab! Tak jsem se ptala, jak to poznala, že byl ze Žab? No to je přece jasný! V Žábách jsou větší děti než v Motýlech! To že to jsou obě třídy předškoláků, to už je jedno :-D. Vypadá to, že naše Kája asi nikdy s jejím vzrůstem do Žab chodit nebude :-).

Na gymnastice také nebylo moc holek. Nějaké jsem už měsíc neviděla. Budu muset zjistit, zda jsou nemocné nebo už nebudou chodit... Pavla měla opět svůj den. Je to takový flákač, to je hrozný. Když se snaží, jde jí to. Ale jak může, tak necvičí nebo to fláká... Jelikož je nejstarší, nešetřím ji. Jen mě štve, že ji musím věčně napomínat. Pak jsou tu taková sluníčka, jako je Míša. Ta má vždy dobrou náladu, snaží se a je s ní děsná sranda :-). Míšu bych si do družstva klidně naklonovala... A naše Kája je naše Kája. Ta si prostě vše bude dělat po svém. Při rozcvičce říká, co bysme mohly dělat, místo toho, aby cvičila to, co právě děláme...

3 komentáře:

  1. Děti teď hodně marodí, chřipka a virozy holt řádí. A Kája je dobrá cvičitelka:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No vy máte ve školce ale havěti:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Co myslíš tou havětí???!!! (škoda, že tu nejsou smajlíci! :-D)

    OdpovědětVymazat