pátek 4. prosince 2009

Den 287.

Pátek

Dnes byl v MUMu Mikuláš...

Katka s Alexem a holkama dorazila do MUMu na 10. hodinu. Holky patřily do druhé várky hodných dětí :-).

V MUMu probíhá Mikuláš tak, že děti si společně zatancují, zavolají Mikuláše a ten přinese s andělíčkem dárečky. Čerta pošlou ven, může se koukat za oknem...

Včera byly holky děsně statečné. Kája se mne dokonce ptala, zda v MUMu bude opravdový Mikuláš nebo jenom převlečený?! Je to holka vnímavá... Prokoukla loni holky, které nám přišly na Mikuláše k nám domů. :-) No, letos také poznala, že čert je teta Bára, Mikuláš táta od Nikoly a andělíček teta Zdeňka... Ale i přes to, když ji Mikuláš zavolal jménem, byla v ní malá dušička a musela jsem tam jít s ní... I slzičky v oku jsem zahlédla. Společně jsme zatancovaly a zazpívaly písničku "Až já budu velká..." a s balíčkem si to odhopsala vesele na své místo... Kiki to nesla statečně. Vykuleně sledovala Mikuláše, co že jí to říká. Ani slůvko z ní nevypadlo, ale po balíčku se natahovala nedočkavě :-D. Neny odmítla zazpívat a byla vykulená, když během povídání si s Mikulášem nakoukl do herny čert! Samozřejmě byl hned zahnán ven...

Dnes byly čtyři várky hodných dětí, při třetí várce Kristýnka vytuhla Hance v náručí, a tak jsme jí uložili do PC učebny, kde měl převlékárnu Mikuláš a spol. Chuděrka se zrovna probudila, když tam přišel anděl s Mikuldou... No, neplakala, jen měla takové hodně rozevřené oči :-).

Katka dotáhla z domova výbornou látku, kterou jsme použily jako pozadí na focení... Jen chybělo světlo (zářivky na stropě nic moc)... Ale fotky mi i tak udělaly radost :-). Mému foťáku došla brzy šťáva (vyplácala jsem ho v herně), a tak většina dnešních fotek je od tety Katky! Děkuji :-)






Odpoledne jsme se rozloučili a Aleš odvezl Alexe, Katku a Neny domů (tedy k babičce)... Bude mi zase smutno a už se těším na březen! Holky spolu opět oslaví narozeniny (tentokrát 5.).

Ještě se tu za námi stavil dědeček Jiříček a přivezl holkám Mikuláše a Alešovi dárek k narozeninám.

Když přijel mužíček z práce, neměl nejlepší náladu (asi má opět své dny)... Mluvil něco o nepořádku... Jsem mu také něco řekla... A asi se šel nadýchat čerstvého vzduchu :-). Uvidíme, zda se dnes vrátí. To už tady pár let nebylo! JJ, jen teď už mě to vážně nerozhází :-D. Se docela těším na to usmiřování...

Bych se měla začít bát, aby mě zítra neodnesl čert do pekla!

PS: Jsem si dnes vzpomněla na básničku, kterou jsem ve třetí třídě říkala čertovi s Mikulášem u nás doma... Byla ruská a do dnes si ji pamatuji :-D (Rackové, rackové, kde je váš dům...). To je moje asi jediná vzpomínka z dětství na tuto akci. Jsem asi musela být hodná holka! To jen teď jsem zlobivka zlobivá, ošklivá na svého muže a neumějící si doma udržet pořádek (že se na to nevykašlu, když jsem včera celý den uklízela a zítra mě to čeká zase!!!)... :-DDD

5 komentářů:

  1. To víš, že se na to vy...ony ho dny zase přejdou:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám,že své dny nemá jen má drahá polovička :-) .Neboj zas bude líp :-) .

    OdpovědětVymazat
  3. Musim strašně, strašně moc pochválit fotky. Jsou nádherný.
    A prozradíš jak se vám podařilo ukecat děti, aby si vlezly k čertovi do pytle? Naše Bětka by se asi strachy počůrala.

    OdpovědětVymazat
  4. Do pytle nechtěly ani za nic! Tak byl pytel jen přiložen, aby to vypadalo :-DDD. To je ten fór...

    OdpovědětVymazat