středa 30. prosince 2009

Den 313.

Středa

Dnes jsem nějaká bez nálady. Ani focení mě dnes nebavilo... Tak jeden rychlý cvak se svíčkou. Ta fotka tak nějak vystihuje moje dnešní rozpoložení...



Odpoledne jsem se dokopala k tomu, abych alespoň došla s holkama nakoupit. Pustila jsem se do výroby pomazánek na zítra. Už se docela těším, až bude celý rok 2009 za námi. Slibuji si od toho nového, že bude alespoň trošku lepší než tento. I ta troška mi bude stačit...

Holky tu mají Vendy, tak se tu smějou. Jsem ráda. Přenášela jsem na ně svou špatnou náladu. Kája od rána kňourala a já nebyla schopná ji zabavit. Také jsem se dnes rozloučila se svým starým foťáčkem. Doufám, že se s ním bude Dušanovi fotit dobře. Měla jsem ho moc ráda...

Sedím tu a přemýšlím, co si budu přát do nového roku... Pak mi přijde mail od jednoho člověka a už to jede... Já už vím, co si taky budu přát! Ať jsem obklopena lidmi, kteří mi neodsávají moji energii... Nejhorší, co může být, je srážka s blbcem! A že to byl dnes zase nářez!

6 komentářů:

  1. Když už ani focení nebaví, je na čase, aby tu byl nový rok a s ním nová energie.:-) Ale ta fotečka je pěkná.

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, nový foťáček ti jde vysloveně k duhu!!! Vždycky byly fotky eňo ňůňo, ale teď je to ještě lepší - prostě paráda!!! Ať se nálada zlepší!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fotka a na blbce kašli!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasim s holkama, ... super fotecka, ... a moje nalada je dnes stejna. Ale snad to jeste ten jeden den vydrzime a od patku bude urcite lip, ... musi

    OdpovědětVymazat
  5. Gabérečko,hlavu vzhůru! Nový rok bude super, cítím to v kostech!!! Mějte pěkného Silvestra a ten nejlepší nový rok! Myslím na tě,
    tvé Pí:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si fakt raději nic nepřeju. Já jen potichoučku doufám, že se to všecko zas nepotento. :o)

    Gábi děláš nádherné fotky. Opravdu. :o)

    OdpovědětVymazat