pondělí 21. prosince 2009

Den 304.

Pondělí

Jak já nemám ráda primitivní lidi!!! A že zrovna dnes mě jeden takový zase musel vytočit... :-(




Odpoledne jsem naložila holky do auta a jela na gymnastiku. To bylo poprvé, co jsem řídila na sněhu :-). Tedy on ten sníh není zas tak všude, ale i tak to pro mne byl zážitek!

Dnes jsme gymnastiku pojaly závodně. Udělaly jsme s Vendy několik disciplín a soutěžilo se na čas. Na závěr dostaly holky odměny a moc mě potěšily dárečky, které jsem od dvou holčiček dostala...

A teď jdu balit dárky od Ježíška... Včera jsem to nějak nestihla. A to jsem měla pocit, že skoro žádné nemáme :-).

4 komentáře:

  1. Copak copak? Ale na vytočenou děláš krásné fotky. Náhodou. Černobílé jsou stejně nej... :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale, blbka uklízečka si myslí, že jsem asi úplně blbá... Ale asi na tom něco bude, že :-). Blbec Gabro! Schovávala se o patro níž, hrozně nenápadná... Jen jí prozradila její pachová stopa... Hrozně totiž smrdí :-D. Ale to je na delší vyprávění...

    OdpovědětVymazat
  3. Pachová stopa je dobrá identifikace:-) Nedovedu si představit, že takový někdo se živí úklidem:-)
    Fotky jsou fakt super, to je ale zjevně nadání, nikoli naštvání:-)Ať už jsou kolem schovaní jen příjemní lidé

    OdpovědětVymazat
  4. Když o tom to právě je... Ona se úklidem má živit její dcera a neposílat za sebe páchnoucí mámu... A pak se podepíše, že tam byla osobně :-(. Ony si snad vážně myslí, že mi to nedocvakne!

    Těžká práce zástupce vchodu :-D. Musím být i detektivem... Od nového roku si to tu budu uklízet sama, na tohle totiž nemám nervy...

    OdpovědětVymazat