čtvrtek 24. prosince 2009

Den 307.

Čtvrtek

Letos byla nejhodnější maminka...

Přála jsem si ho, moc jsem si ho přála, ale také jsem věděla, že teď se nám jeho pořízení fakt nehodí... Jsou tu důležitější věci (jako servis auta apod.). Ježíšek mi nechal pod stromečkem dopis. Moc krásný dopis :-). Vylíčil mi v něm, jaká je teď hrozná doba, ekonomická krize... Že ví o mém přání a že se jeji pokusí splnit příští rok... Ale bylo tam i PS... Ježišek je hlava děravá a já se měla jít podívat do ložnice pod postel. A on tam byl! Fakt! Můj vysněný nový fotoaparát :-).

Tak od zítra už budou fotky z Nikonu D5000! A k němu mi Ježíšek vybral objektiv AF-S NIKKOR 18-105mm. Musím to vše nastudovat, naučit se základní ovládání... Bude toho dost, ale už se na to moc těším :-).




Tak Ježíšku, DĚKUJI!!!

7 komentářů:

  1. BINGO,... ja to tusila,... ale opravdu jsem to nevedela. Tak moc gratuluji k nove masince a uz se moc tesim na fotecky

    OdpovědětVymazat
  2. I já děkuji tvému Ježíškovi! Znamená to pro mne, že budou fotky na koukání ještě krásnějšííí ;-)) - chápu to dobře,že? ... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju k foťáku! I když popravdě si ani neumím ještě hezčí fotky, než máš i tímhle foťákem ano představit. Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  4. Ježíšek je nejen štědrý, ale i vtipálek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to gratuluji k novému přístroji. Já takhle děkovala Ježíškovi minulý měsíc, sice předčasně..... ale přece! Dobré světlo.

    OdpovědětVymazat
  6. Luci, díky, pamatuji si, jak jsem se tě ptala na adresu na Ježíška :-). Také jsem se dočkala, i když jsem fakt ani nedoufala...

    OdpovědětVymazat
  7. No..hlásím se jako dobrovolný model...na učení. Moc ti to přeju, gábi:-)

    OdpovědětVymazat