úterý 8. prosince 2009

Den 291.

Úterý

Horečkování pokračuje. Když Káje horečka klesne, není na ní nic, co by svědčilo o nějaké nemoci. Ptala jsem se, zda jí něco nebolí. Nebolí. Chce jít ven nebo touží po návštěvě... Pomáhala mi s Kiki vykrajovat skořicová srdíčka, pak se sebrala, lehla na sedačku a bylo znát, že teplota leze nahoru...

Po odpoledním spaní (usnula ona i já, jen Kristýnka ne) jsem jí naměřila 40,8! Byla rozpálená jako blázen, třásla se zimnicí... Tak nastalo chlazení (vlažné sprchování), napatlala jsem jí tvaroh na kotníky a zabalila, dávala hodně pít a snažila se ji uklidnit. Stále jen brečela, nic nechtěla, když se na ní Kiki koukla, tak kvičela... Srazily jsme to! Byla to fuška, ale kleslo to. Dokonce dostala chuť k jídlu a dala si s námi normálně věčeři (opět vypadala, že jí vůbec nic není). Aleš se hnal domů, myslel, že pojedeme na pohotovost a ona ho přivítala s úsměvem.

Uvidíme, jaká bude noc. Když bude horečkovat dál, půjdu ráno k doktorce a Aleš tu pohlídá Kristýnku.

Teď večer jsme měly malou vánoční besídku v MUMu spojenou s vyráběním... Umotala jsem si rychle svíčku z včelího vosku a rozloučila se. Pro klid duše jsem raději doma.

Dnes nebylo co fotit. Špatné světlo, ukňourané děti... Tak jsem v MUMu cvakla obrázek nějaké šikovné maminky, která tam v pondělí chodí na výtvarku. Ještě nedodělané, ale mě se to moc líbí...



Teď mohu jen doufat, že noc bude klidná a po horečkách nebude ani stopa...

Je 23:40, Kája má za sebou další otužování ve vaně... Probudila se a měla 40,2 :-(. Nese to statečně. Dokonce má dobrou náladu. Přála si pustit pohádku a s úsměvem na ni kouká a vše komentuje... Asi blouzní z horečky, nevím. Každopádně je to příjemnější než to její odpolední brečení... Mám holky u sebe v ložnici a tatínka odsuneme do pokojíčku. Budu klidnější...

9 komentářů:

  1. Přeju ať jsou horečky co nejdříve pryč! Hlavně ať se z toho nevyklube nic dalšího.

    OdpovědětVymazat
  2. taky držím palce, u nás smrká Kryštof..marci

    OdpovědětVymazat
  3. Ježíš..to bych už šílela, jsem plašan..tak určo dej ráno hned vědět!

    OdpovědětVymazat
  4. Jdeme k doktorce. Ráno 40,3. Už jsem objednaná, vezme nás hned mezi odběry...

    OdpovědětVymazat
  5. Gabro,to je hrozný,taková teplota :-(.Doufám,že vás nemusela dětská dr poslat do špitálu.Přeju malé co nejdřívější uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  6. Miško, jsme doma. Udělala CRP, které bylo nízké, na poslech čistá, moč v pořádku a v krku také nic... Tak srážet horečku a čekat, co z toho bude (buď viroza nebo 6. nemoc). Hned jsem klidnější.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak "aspoň že tak".Budu na malou v modlitbách myslet.

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji brzké uzdravení. Kdysi dávno byla taková drsná metoda zabalit dítě celé do ledového prostěradla. To zabíralo, ale je to moc drsný. Snad to klesne přirozenější cestou. Moc držím palce.

    OdpovědětVymazat
  9. Místo drsných zábalů dáváme vlažnou sprchu nebo koupel (i tak je to drsné dost, ale pomáhá to...).

    Díky všem, kdo na Kájinku myslí. Už jí to zase leze nahoru :-(.

    OdpovědětVymazat