sobota 26. prosince 2009

Den 309.

Sobota

Obžerství pokračuje, kachna se zelím mě tlačí v žaludku... Ale mňamka to byla, to jo :-).

Dnes se u babičky Vierky sešly všechny její vnučky. Z Terky už je dospívající slečna, na naše holky nemá moc náladu... I dnes dala přednost skládání puzzle :-).

Z dnešní návštěvy jsem byla krapet nervózní. Se švagrovou se už nestýkáme a tohle bylo setkání po cca 1,5 roce. Nic se nezměnilo. Zdravit se nenaučila, tváří se stále stejně, jen má pár kil navíc. Vypadlo z ní také pár sprostých vět na stranu Benjieho (což také nepřekvapilo) a o její neteře neprojevila sebemenší zájem. To strejda Tomáš byl pozornější :-). Takže zůstává vše při starém a já vím, že o nic nepřicházím, když se s nima nemusím vídat. Tak zase za rok si to zopakujeme... :-)))





Pro holky si během návštěvy přišla Vendy (bydlí nad babičkou), že u nich Ježíšek něco nechal... Holky se vrátily nadšené z dárečků a z toho, že si s nima Vendy pohrála. Co vám budu povídat... K Vendy mám bližší vztah než k vlastní neteři :-(.

4 komentáře:

  1. No..švagrová..už jsme si na to téma pohovořily:-)Ani jedna mi nepopřála..já jim tedy taky ne! Kozy jedny:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta naše nám také nepopřála :-). Loni jsem jak trubka posílala dárky Terce a ona mým holkám ani pastelky, tak jsem se letos na to také vykašlala... A jak je vidět, tak to bylo jedině dobře!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak bych řekla, že se vracení dárků Ježíškovi bát nemusíš...krásný fotky!

    OdpovědětVymazat