pondělí 28. prosince 2009

Den 311.

Pondělí

Hraju si s foťáčkem, zkouším, co umí... Jsem hrozná, měla bych otevřít manuál, ale to já ne... Raději experimentuji :-). Baví mě to, moc. Jen bych už měla zase začít něco pořádného dělat...



7 komentářů:

  1. Koukam, ze si pekne hrajes,... jde ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. ty si ale umíš krásně hrát :-)
    manuály taky nesnáším... přitom čtu ráda ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné experimentování :-) Už se těším na další fotky, jen ten objektiv krapet závidím..... Já mám jenom seťák, ale už mám vybráno, tak musím být hodná :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. No, fakt o tebe nemám strach...máš pro to cit...

    OdpovědětVymazat
  5. No tak mě všichni předběhli. Taky jsem chtěla napsat, že si moc hezky umíš hrát. Já bych tohle nevytvořila ani za nic. Pro to musí být opravdu cit a talent.
    A ještě krásné holčičky jako ty vaše. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. jj krásně si hraješ. Manuály taky nesnáším, ale knížky o focení s barevnejma fotkama a exifama jsou super, ty mě baví hodně :o))) Takže doporučuju.

    Zrovna u té třetí fotky je škoda, že nemá malá ostrá očka.

    OdpovědětVymazat
  7. Metoda experimentu je i pro mě tou nejlepší. A tady jsou ovšem krásné výsledky.

    OdpovědětVymazat