neděle 27. prosince 2009

Den 310.

Neděle

Kristýnce je dnes 23 měsíců. Ještě měsíc a bude slavit 2 roky! Uteklo to všechno tak moc rychle... Používá nočníček, plínku má i v noci suchou, ale stejně ji raději dáváme. Občas se nějaká ta nehoda přes den stane, ale jinak je to holka šikovná :-). Stále si vystačí se svojí omezenou slovní zásobou. "Není, kde je, taky já, nechci, ne, hm, ham, ahoj, dík, čííí, mamííí, tatííí, babííí, Kájííí, auva a bebí". To je takový výčet jejích nejčastějších slovních výjevů. Umí si prosazovat svou, občas to jsou boje :-). Vyhrává (zatím) maminka...

Dnes dopoledne se stavila babička Vierka, aby vzala holky do Petka na klokana. Kája má takovou zvláštní úchylku. Když k nám někdo jde, tak se letí rychle schovat. Když jsem vpustila babičku do bytu, říkám: "Kája tady zase není, asi šla pryč!" V tom vylítla Kája ze svého úkrytu a křičí: "To není pravda! Máma ŽLE!" Pohotová babička jí na to řekla: "Máma nikdy NEŽLE, maximálně se může mýlit!" :-))) To jsem to dopracovala... Máma, co žle a ani fotit neumí!

K obědu jsme si dali zbytky. Hurá, už není doma žádná kachna, žádný řízek ani bramborový salát! Na cukroví si dnes pochutnala Megana, když jsme nebyli doma, tak i za to jsem jí v duchu děkovala, i když jsem jí samozřejmě pořádně vyhubovala!!!



Odpoledne přijela Vendy, šli jsme se všichni projít k rybníku. Bohužel jsem si nedobila baterku do foťáku, a tak jsem cvakla jednu fotku a byl konec s focením. Cestou domů jsme se stavili v Lidlu pro ingredience na domácí chléb, abychom mohli vyzkoušet naši novou pekárnu. Jsem na ten zázrak zvědavá :-). Když si to tak každý chválí...

Kiki usnula v Zappkách, a tak s ní šel Aleš rovnou domů a já s Kájou a Vendy jsme zašly na zámek, kde byla výstava ilustrací Karla Franty a ve sklepení výstava betlémů. Občas je i nějaký ten kulturní zážitek třeba :-). Byla jsem jen upozorněna, že se na zámku nesmí fotit, tak jsem pani uklidnila, že i kdybych chtěla, tak nemohu... Mě ta baterka dnes tak mrzela!!!



Teď si tu holky modelují, hrály si na víly... A to nám tu Vendy ještě udělala banán v čokoládě... To mám život :-)

5 komentářů:

  1. nas bafik nam take zbufl trochu cukrovi. Nehubovala jsem, take jsem byla rada, ovsem do te doby nez se nasemu psikovi neudelo zle (on totiz ma citlivejsi zaludek a nic krom granuli nesmi :(). tak jsem si to uklidila a priste to musim scnhovat :D
    btw. druha fotecka moc hezka!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Také doufám, že mě tu ve 4 ráno nebude Megana budit, že nutně potřebuje ven :-))). Jsou to radosti s těma zvířátkama! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tu "uchylku" ma ted Neny taky, ... dokonce se schovava i kdyz prijde Alex nebo ja domu. Ze by nejaka vyvojova faze? :-)))

    A ta druha fotecka se mi taky moc libi

    OdpovědětVymazat
  4. Kristýnka je teda velká šikulka. Domče budou 2 roky za pár dní a bez plíny nemůžeme existovat.

    OdpovědětVymazat
  5. tak my ještě nehody v noci máme..skoro pořád..ale přes den to jen občas nedoběhneme..zato žvaní skoro všechno...:-) a o jídle mi nemluv..asoi zas potřebuju dluhy, kalhoty už zase tlačí:-(((

    OdpovědětVymazat