neděle 13. prosince 2009

Den 296.

Neděle

O třetí adventní neděli se Aleš rozhodl, že podřízne holek dveře do pokojíčku. Už rok a půl je to nedodělané, tak proč to neudělat v neděli?! Já dostala za úkol držet prkýnko, které se nesmělo ani o kousek hnout. Bylo mi už předem jasné, že to není v mých silách a že si jistě vyslechnu něco o neschopnosti... Dveře jsou zkrácené, jdou zavírat. Jen nejásám, neboť je stejně nezavíráme a toho prachu všude!!! Ještě že jsem nedělala žádný velký předvánoční úklid! To by mne asi kleplo. Zvláště dnes na Lucii! Odpoledne jsem byla na Vánočním veselí. Letos bylo na Chvalském zámku. Tak si tak v klidu vyrábíme s dětma... A vtom tam přijdou tři osoby v bílém... Bílou rukavičkou přejíždí stoly, židle... Mlčí a člověk by z nich měl strach! Pak jsem se dozvěděla, že jde o nějakou pověru, kdy na svatou Lucii musí být už vše naklizené a čisté. Tak jsem si tak představila, co by tomu svatá Lucie řekla u nás doma :-D. Zvláště po tom dnešním dodělávání starých restů...





A když je svátek všech Lucií, Lucek a Lucinek, přeji jim vše nejlepší!!!

4 komentáře:

  1. Nu to jsou typické lucky. Ten obrázek je dokonalý. A nebyly podle pověry jen na pořádek, ještě pěkně drtily děti- taková další drsná adventní pověra. Ale všem Luciím blahopřeji také. Už aby i dne přidaly:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já věděla, že budeš vědět o co jde :-). Nás to tedy zaskočilo všechny. Nikdy jsme o nich neslyšely...

    OdpovědětVymazat
  3. Tady se hlásí jedna bordelumilovná Lucie, asi se naši při vymýšlení jména hrubě spletli :-D
    A dík za přání :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ježíš, dej pokoj, co dělaly těm., které uklizeno neměly..ať vím, co mě čeká:-)

    OdpovědětVymazat