středa 16. prosince 2009

Den 299.

Středa

Včera k nám přijela moje mamka. Nějak jsem ji nepochopila, když že to dorazí, a tak bylo pro mne velké překvápko, když volala, že stojí před barákem :-). Ještě větší překvápko měl Aleš, který chvíli na to dorazil domů... Holky nadšené, že jim přijela babička.

Ráno ji Aleš odvezl k doktorce a jel do práce. Dnes se vrátí asi hodně pozdě. Jel se šéfem zjišťovat něco ohledně nového programu do firmy. Zítra jede kvůli tomu dokonce až na Slovensko :-(. Moc se mi to nelíbí, mám o něj strach. Mrzne, sněží... Ach jo. Zase lepší, když bude řídit on, než kdyby ho měl vézt někdo jiný. Ale i tak nejsem nadšená...

Dnes šla na gymnastiku tedy jenom Radka. Nemá mi kdo pohlídat...

Kája se doma už vyloženě nudí, tak jsem jí dovolila, že mě může učesat a namalovat. Dnešní foto je tedy čistě pro pobavení vás všech :-). Kája si svůj výtvor i vyfotila. Já se jen bála, aby někdo zrovna nezazvonil. Asi by dostal šok :-D.



Musím se podělit o tento recept, který mi dala Irča. Tak rychlé a dobré kokosky jsem ještě nedělala!

200g strouhaného kokosu (1 celý pytlík)
150g moučkového cukru
2 celá vejce

To vše smíchat, na plech udělat malé hromádky (nebo kuličky) a péci na 130 asi 20 minut (2 plechy, cca 40ks).

Měkoučké, dobroučké!

11 komentářů:

  1. Gábi, přestaň..už jsem řekla, že nepeču..ale..na kolik se to má asi péci?:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Na těch 130 :-). Tohle máš fakt za chviličku a ten výsledek! Také už jsem nechtěla nic dělat, ale když byl doma ten pytlík kokosu a vajíčka... No, ještě že jsem je udělala :-). Kája škemrá, že chce ještě... Ještě že jsou na balkoně :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná vánoční grafická změna,moc hezké. A kokosky zkusím,ač také moc nepeču. Vypadají hodně lákavě:-) Díky

    OdpovědětVymazat
  4. Tak minulý rok jsem přesně tohle zkoušela, ale asi nějak blbě pekla, takže si na nich pochutnali akorát naše slepice :o)))))
    Mám taky jeden jednoduchej a výbornej.
    1/2 kg hladký mouky
    1 Hera
    1 šlehačka
    těsto nechat 24 hodin v lednici, pak vyválet a vykrajovat třeba kolečka, který se po upečení obalujou v cukru.
    Já už je během 14ti dnů dělám podruhé, jsou naše nejoblíbenější.

    OdpovědětVymazat
  5. Šlehačkové vykrajovánky také znám :-). Dělala jsem je 2 roky za sebou. Jen jsem je jedla sama, tak jsem je letos vypustila. Ale také je to mňamka.

    OdpovědětVymazat
  6. Gabro super make-up, ze začátku jsem se lekla, že byl úraz. :o)

    OdpovědětVymazat
  7. twedy vůbec se nedivím, že máš strach..já bych taky trnula..od té diny jsem ještě strašnější:-(

    OdpovědětVymazat
  8. Recept mě nadchl natolik, že naše mami už ho má za úkol převést do praxe. :o)
    A z Kájušky bude asi vizážistka, ne???? :oD

    A s tím naším juniorem jsi na to asi kápla - možná fakt vyleze až na toho kozoroha. ;oD Jediné co mě na tom faktu děsí, je to, že to je až v úterý....

    OdpovědětVymazat
  9. Teda tetka, tobe to slusi, .. az prijedeme, tak se taky urcite necham namalovat od Kajinky

    A uz "neotravuj" s tim cukrovim, ... jsi letos jako vcelka Maja :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Teda kooočka proč jsi si tuhle fotku nedala do atavaru :o)))

    OdpovědětVymazat
  11. :-) make-up je fakt dobrý... já tě vůbec nepoznala- říkala jsem si "týraná žena" - nebo tak něco ;-)

    ...a s tím cukrovím fakt neotravuj- jak už ti tu někdo napsal :-)

    OdpovědětVymazat