pátek 1. ledna 2010

Den 315.

Pátek

Jak na Nový rok, tak po celý rok...



Holčičky si vzala k sobě babička. Budou u ní dnes obě spinkat. To je poprvé, co spí Kristýnka beze mne. Snad to babička ve zdraví přežije :-). Ale já vím, že Kristýnka je pohodářka, ta to zvládne. A hlavně má u sebe velkou ségru!

Je tu takové ticho :-). Už si ani nevzpomínám na dobu, kdy jsme ještě neměli děti. To musela být hrozná nuda :-). Je pravda, že v té době byla zase dost aktivní Meguška, tak jsme se nenudili, ale i tak, když si člověk na něco zvykne, a pak je to jinak, cití se divně... A my už si zvykli na to ustavičné štěbetání, kňourání, pištění a smích těch našich zlatíček. Ale to ticho má také něco do sebe :-).

Přemýšleli jsme, zda někam nevyrazíme, ale zvítězila lenost. Alešek mi udělal zmrzlinový pohár a následně usnul u pohádky. Tak jsem toho využila a dohnala resty, sklidila a zasela na farmičce... Pokecala přes Skype s holkama a vzala Megušku ven, než začal moc hezký film na ČT1 - Kdopak by se vlka bál.

Takové filmy mám ráda... Dokonce to probudilo Aleše a koukal se mnou. Pak jsem si tak říkala, co se honí hlavou Karolínce, jak vnímá nás, rodiče? Zda má i ona nějaké strachy či obavy... Pozoruji na ní, že začíná přicházet do věku, kdy vše intenzivně vnímá a nic jí neunikne. Dnes, když jsem jí poslouchala, jak mluvila na ségru, slyšela jsem v jejím hlase samu sebe :-). Stárnou nám... Hrozně rychle to letí. A já si přeji, aby měly šťastné dětsví a nemusely se ničeho bát!

5 komentářů:

  1. To "rozvíjej se, poupátko" je tvoje vlastní? Zpíváš mu každý den? :-)

    Jéé, bez dětí... to je největší dárek!! Tak si to s A.užijte! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, moje vlastní :-). U nás mi nenosí kytky manžel, ale tchýně :-D. Na Silvestra jela kolem květinářství, tak mi koupila tři krásné tulipány...

    OdpovědětVymazat
  3. Ten film se mi také líbil, však autorka by měla mít nadání po dědečkovi, byla jsem zvědavá, co vytvoří a povedlo se,moc! Tak hezký "bezdětný" večer. Užívejte si.

    OdpovědětVymazat
  4. Juuu,.. prvni den v roce a ty uz si uzivas "volneho" vecera.
    Ja bych si taky uivala, kdyby nebyla babicka 550 km daleko.A u te "papirove babicky" to nehrozi :-)
    Tak preji krasny vecer!!! A ze zdravime Aleche :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám na to teď...:-) jsem zvědavá. A doufám, že jste si tn večer i ráno užili..:-)

    OdpovědětVymazat