středa 27. ledna 2010

Den 341.

Středa



Dnes jsou to přesně 2 roky, kdy se nám v 6,29 ráno narodila naše druhorozená dcera Kristýnka. Vážila 3380g a měřila 49cm :-). Bylo to hodné miminko už od narození, které způsobně papalo, a pak 3 hodiny spinkalo... Všichni mi říkali, že je za odměnu. Jen manžel rýpal, že nechápe, za co že jsem si ji zasloužila :-D.

Vždycky jsem si přála mít Vodnáře jako jsem já, tak se mi to splnilo. Dokonce jsem si ji málem nadělila k narozeninám a máme i stejný ascendent - Vodnář ve Střelci :-). A náš taťka je Střelec ve Vodnáři...

Tak Kristýnko, přejeme Ti s tatínkem a Kájinou, ať jsi dál tak pohodová a šikovná holčička, ať stále záříš jako sluníčko a nechybí ti dobrá nálada :-). Máme Tě všichni moc rádi!!!





Dnes dopoledne jsem byla s Kiki ve školičce a fotila... Pak doma usnula Kiki u oběda, tak jsem ji přenesla do postýlky a upravovala fotky. Odpoledne se jelo pro Káju do školky a na gymnastiku... Teď bych nejraději padla za vlast...

Jo a opět pošťák nezklamal a doručil balíček. Tentokrát pro Kiki, takže ty hrnečky nebyly napůl, ale ona dnes dostala od tety golfáčky :-). Tak děkujeme!!!

A teď něco ne tak růžového - Aleš volal pani doktorce. Vyšetření stolice naštěstí negativní, nicméně snímky hrozné a bioléčba ohrožena. Prý mu nechce pojišťovna proplatit léčbu, neboť už se jim to nevyplatí... :-((( Na rok to stojí 500 000,--, takže to nedáme ani my :-(((. Jo,jo... Co na to říct...

7 komentářů:

  1. Všechno nejlepší k narozeninám! Krásná holčička a ta první fotka, úžasná:-).

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se ke gratulantům. Všechno nejlepší Kristýnce:-) A zase pošťák, to je dobře:-)
    Ovšem ta částka za léčbu, to je tedy bomba. Třeba se pojišťovna umoudří?Držím palce

    OdpovědětVymazat
  3. Kikče vše nejlepší!!!
    A s Alešem, ach jo :-( Zkusíte všechno možné, že jo? Prosím.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky preju Kikce vsechno nejlepsi...A s Alesovou lecbou drzim palce, at to klapne!!!Musi!!! Papa Denisa K.

    OdpovědětVymazat
  5. Kiki vše nejlepší...a s Alešem mě to mrzí:-((

    OdpovědětVymazat
  6. Dodatecne tady taky preji Kikce vse NEJJJ k narozeninam. To to leti, kdyz si vzpomenu, jak jsem tu noc telefonovala hodiny s Alesem a cekala s nim, kdy uz poles sms, ze ma prijet, ze se neco deje :-)

    A Alesovi preji, aby se pojistovna umoudrila a mohl nastoupit tu lecbu

    OdpovědětVymazat