sobota 9. ledna 2010

Den 323.

Sobota

Ráno bylo všude krásně bílo. To se v Praze skoro nevidí... Až to ve mně vyvolalo radost a chuť fotit...

Venku jsem potkala Irču s Natálkou, jak jdou bobovat, tak jsem se dohodla, že jim přivedu i Káju. Místo toho jsem tam s nima zůstala celou dobu.

Když jsme si dostatečně užily sněhu, šly jsme domů čekat na babičku a převléci se do suchého. Pak se jelo k prababičce...






Prababička Danuška nám uvařila výbornou houbovou omáčku. Holky seděly u malého stolečku a způsobně jedly lžící polévku, pak omáčku... Ani jsem nevěřila vlastním očím :-). Pak jsme si dali kávičku a babička vytáhla staré fotky. Aleše děda také rád fotil, a tak bylo na co koukat...


2 komentáře:

  1. Ještě že jste nazapadli a k babí se dostaly..ten sníh na řasách je bomba:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta prvni fotka je moc pekna, ... a koukam, ze Kaja ma uz pekne dlouhe vlasky

    OdpovědětVymazat