úterý 12. ledna 2010

Den 326.

Úterý

Venku je stále zima zimoucí. Jsem docela ráda, že nikam nemusím. Aleš šel dokonce ráno se psem a já mohla zůstat s holkama v pelíšku...

Noc byla hrozná. Kiki horečkovala snad celou dobu, ležela mi na ruce a zahřívala víc než peřina :-(. I přes den stále srážíme a ruce mám vytahané jako opice. Nejraději se totiž chová...

Trošku jsem si hrála s foťákem a upravovala v něm jednu fotku Káji. Zde je výsledek:



Dál jsem pokračovala v organizování plesu a telefon měla neustále na uchu... Tak jsem zase o malý krůček dál.

Káju si vzala odpoledne Irča k sobě, tak se tu celý den se mnou nenudila (jen dopoledne). To je vám hrozný povahový rys Ryb (alespoň jsem to četla a Kája to jen a jen potvrzuje). Musejí mít neustále nějakou zábavu, jinak se nudí a stále to opakují nahlas :-))). To už i to malý nemocný dítě se umí samo zabavit líp jak to velký...

6 komentářů:

  1. Gábi, já vím, že to nechceš slyšet, ale teď by se vám asi hodila ta manduca, co? Já v ní nemocného (a koneckonců i zdravého) Viktora tahám furt. Kdybys chtěla, můžu půjčit (to druhé nosítko), ať si ty ruce trochu odpočinou...

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, máš pravdu, dnes jsem si na ni vzpomněla :-))). Co bych za ni dala! Jestli budeš mít cestu zítra do MUMu, tak bych byla za půjčení ráda... Jestli ne, tak nevadí. Pak už snad bude po horečkách... Teď měla přes 40, tak jdeme ráno k doktorce...

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotecky Kao.
    A preji klidnou noc, at Kikce klesne horecka a muze klidne spat

    OdpovědětVymazat
  4. Jó ty ryby...já se nenudím..le jako dítě často...vlastně i te´d mi stereotyp štve.-)

    KIkince držím palce.

    OdpovědětVymazat