čtvrtek 14. ledna 2010

Den 328.

Čtvrtek

Dočkala jsem se, konečně mi začínají kvést orchideje. Sice poupátek moc není, ale i tak to potěší. Udělaly si, holky moje, hodně dlouhou pauzu...



U nás nic nového. Kiki horečkuje, Kája se nudí, táta je od rána do večera v práci a pes by stále něco žral :-D. Jen Kája byla na chvíli u Natálky (aby ta domácí nuda nebyla tak hrozná).

Přijela nás dnes na chvíli potěšit svou návštěvou teta Andy. Tak jsem si pokecaly a poznala jsem osobně spolufarmáře Míšu :-). Jsem ani nevěděla, kolik on to vlastní farem :-). Pan velkofarmář! :-))) Mě půjčila Andy knížku Jitky Neradové - Odnikud nikam. Už se těším, jak si počtu. Hodlám dnešní večer strávit čtením. Uvidím, zda mě děti a manžel nechaj :-).

12 komentářů:

  1. pan velkofarmář už farmaří ja o život:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Orchideje se mi taky probraly-všechny najednou! Nechápu...žádnou extra péči jim nevěnuju ;-)
    ..:-( velkofarmář, ba ani farmář ze mne asi nidy nebude... kde na to berete čas??? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Právě že nemáme čas..ale co dsi budeme povídat, proti tobě to máme lehčí..o dost..děti chodí do školy samy....a večery jsou volné...já už abych si nepřipadala tak nevyužitá u toho farmaření mezi kliky čtu:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Wlčice, teď jsem doma, tak čas je a když nejsem, tak si zasadím to, co vyroste třeba za 3 dny :-). Ono to není náročné na čas... A úžasně se u toho relaxuje. Ale také jsem to nechápala...

    OdpovědětVymazat
  5. Skolni zeno, ja ty dve taky nechapu, kde berou cas na farmareni :-))) Ja jsem rada, ze vecer napisu blog. A to me do toho taky tahaly :-)))

    A hezky se starejte o ty vase krasavice orchideje, ... ja jsem si tento tyden koupila zase tri nove krasavice, ... takze to je moje farmareni :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak orchideje vůbec neumím pěstovat. A to se snažím, vždycky mi umřou. Jak to, holky, děláte? A půjčování knihy mě těší, díky:-) Mám radost, úplně se tady pýřím:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Katko, někdo farmaří, někdo se stará o miminko, že :-DDD.

    Jitko, začala jsem číst, ale děti mě nenechaly. Ale zítra pojedu k našim MHD, takže budu mít moře času na čtení!!! Už se těším :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Mě taky raší orchidej. ale ona je nějaká zázračná, bo odkvetla někdy na přelomu září a října a už se zase snaží. Mou péčí to rozhodně není. V květinářství mi říkali, že mám květináč postavit na noc do vody a pak to vylít. Já to dělám jen 1-2 za měsíc a asi jí ta moje (ne)péče svědčí ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak nějak se o ně také starám :-). Jen to namáčení není 1-2 za měsíc, ale 1-2 za čtvrt roku :-(. Jsem ostuda. Pak od nich nemůžu holt víc čekat... JJ, Katka už mi dala kázání, jak se o ně mám starat :-DDD.

    OdpovědětVymazat
  10. Orchideje take namacim,... jednou za 2 tydny je dam "vykoupat"

    A Gabco, dneska jsem se na miminko jeste nepodivala(a ani uz nepodivam), jeste, ze ho muzu vypnout, jinak by uz umrelo :-)))

    OdpovědětVymazat
  11. RE: K&N
    :-) tak školní žena je ti k smíchu??! Já farmařím leda v truhlíkách a v květináčích, já bych na své farmě mohla pěstovat leda něco hoodně nenáročného- choroše leda ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak choroše bych snad také zvládla:-), i když se nechci zase přeceňovat. Ale díky za rady ohledně orchidejí, zkusím je nezabít. Nejsem pěstitelka, ale dostala jsem dva květináče a nechci je nechat bídně zhynout. Myslím samozřejmě ty orchideje v nich, ne ty květináče:-)

    OdpovědětVymazat