sobota 2. ledna 2010

Den 316.

Sobota

Druhý den nové roku si moc užívám...

Už to ráno! Byla jsem probuzena příjemným hlazením od svého mužíčka... Už jen to, že vstal první, bylo pro mne neuvěřitelné :-) (ono už bylo taky 10:30). Pak mě překvapil čerstvě upečeným chlebíčkem... Jeho vůni jsem cítila i ve snu...

Chvíli na to nám babička přivezla holky a Benjieho. Děvčata zvládla pobyt u babičky naprosto v pohodě. Málem ze mne vypadlo: "Tak to je paráda, to můžou spinkat u babičky každý víkend!" :-DDD Ale pomlčela jsem a jen s radostí poděkovala... Babí si tu nechala Benjieho a jela ke svému bráchovi na oběd. Původně měla jet autem, ale venku byla taková klouzačka, že zvolila raději MHD.

Díky tomu, že jsme si přispali a doma chyběly suroviny na přípravu oběda, řekli jsme si, že si na něj po dlouhé době zajdeme... Naše cesta mířila do Village, kde máme oblíbené jídlo u Pandy a holky si dnes směly vybrat na co mají chuť. Vyhrál Happy Meal. Každá k němu dostala jednoho Chipmunka, tak měly velikánskou radost (Kája totiž dostala od Ježíška DVD Alvin a Chipmunkové). Řídím se heslem, že všeho s mírou. Proto ani Mc Donalda striktně nezakazuji. Jednou za čas ho dopřeji sobě i dětem...

Když se holky najedly, pohrály si v hracím koutku. Pak si přály jít na zvířátka do Petcentra (Kdyby mě manžel neupozornil na to, že mají změněná loga, tak bych si toho ani nevšimla... Tuto jejich investici jsem moc nepochopila). On manžel dělá pro Gimborn už hodně let obchodního zástupce, takže jsme v Petcentrech jako doma :-).

Pak jsem zatoužila po kávě... Když mě Aleš kdysi balil, brával mě pravidelně do Village na kávičku. Holky dostaly po kopečku výborné jahodové zmrzliny a my dva si vychutnali výbornou kávu (já ledovou a Aleš nějakou speciální...). Seděli jsme, pozorovali holky, jak jim chutná pravá italská zmrzka a bylo nám tak dobře...




5 komentářů:

  1. No to je blazinec, ... Ales se nechal vyfotit, jo?
    A super, ze jste meli takovy krasny den, ... hned je lepsi nalada, co?

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se divím..Aleše tam často nevídám...:-) jaké že je to jídlíčko, Gábi? Já si nemůžu vlézt na váhu, tak že bys mi udělala chutě ajá k tomu chroupnu mrkev:-((

    OdpovědětVymazat
  3. A chipmánka máme taky:-)Jen Šárče stejně nejvíc uchvátily hranolky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Řešili jsme foťák a jeho funkce, tak jsem mu řekla, že to musím vyzkoušet :-D. Dobrovolně se fakt fotit nenechá...

    Andy, Aleš si dává pravidelně kebab s hranolkama... To je prostě pro něj nej... Já dojídala, co kdo nechal (také jsem teď pěkně nabrala).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je hezký nový rok se vším všudy. Pohoda a klídek, jen tak dál:-)

    OdpovědětVymazat