středa 13. ledna 2010

Den 327.

Středa

Ráno jsem se objednala s Kristýnkou k pani doktorce. V noci opět čtyřicítky horečky a ráno 39, tak už jsem nechtěla čekat další den... Kája zatím počkala s holkama v MUMové školičce.

Ač se mi to jevilo jako viróza a pani doktorce také, udělala raději CRP, které vyšlo vysoké. Díky za tento přístroj! Když já byla dítě, dávala se atb na vše, teď už jen, když je to opravdu třeba. Takže má Kiki Ospen po 8 hodinách. A já doufám, že brzy zabere a už nebude tolik topit...

Sice neumí Kiki moc mluvit, ale i tak už mne umí pěkně ztrapnit. Poslední dobou se jí zdá, že jsou všude čerti. Začalo to v pátek v MUMu, kdy ukazovala na jednu maminku (postarší, rozcuchanou a takovou umouňenou v obličeji) a dělala "bllbllbll...", já ji u toho oblíkala a povídala si s Luckou a jen jí tak mezi řečí říkala: "Ty tam vidíš čerta, jo..." A ona stále kývala, ukazovala a dělala "Bllbll...". Tak mi to nedalo a otočila jsem se, kde že to ten čert je. A sakra! Ona to ta pani. Tak jsem Kikče vysvětlila, že tam opravu není čert, že netuším, kde ho vidí... A ona dodala: "Teta bllbll" :-D. No to už jsem se dusila smíchem a byla rudá jako rak.

Doma pak prohlížela knížky a všechny tmavé postavy byly čerti. Dnes přišla do čekárny jedna holčička s babičkou. Ta babička měla na hlavě kožešinovou čepici a kabát. Kikča hned vykulená, že tam je čert! Ještě že si nás ta pani nevšímala :-). No a korunu tomu dala v ordinaci, kde za čerta označila sestřičku (ona má sestřička takový načechraný účes z černých vlasů :-)))). Tak se pobavila sestra i pani doktorka... Nevím, jak na to přišla, proč ty čerty vidí všude (z horečky to snad nemá). Určitě jí tim doma nestrašíme...



Kája se dnes opět hrozně nudila. Slyšela jsem to asi 10x. A to jsem jí vymýšlela všechny možné aktivity. Hlavně jsem jí chtěla zapojit do domácích prací, ale zrovna tohle za zábavu nepovažovala :-). Tak mi pomohla akorát roztřídit spodní prádlo, které pak Kiki úspěšně smíchala dohromady. Také jsme vyrobily loutky z roliček od toaleťáku a nechala jsem si učesat na hlavě kreativní účes. Před tím jsem ale málem přišla o část vlasů... Stříhala jsem dnes holkám konečky vlasů. Pak si Kája vlezla za mne s tím, že mě učeše... No, řvala jsem hodně, snad už si to, holka moje, zapamatuje...

10 komentářů:

  1. Téééda Gabči, kam na ty nemoce chodíte. :o( Broučínek Kristýnka - posílám pofoukání na čelíčko a ať ATB rychle zaberou!!! A jinak vidiny čertů mě opravdu pobavily. :oD

    OdpovědětVymazat
  2. JJ, před měsícem měla to samé i Kája :-(. Ono to pak vypadá, že jsou holky non-stop marod :-). To naštěstí nejsou. Jsou občas i chvíli zdravé... Už aby bylo léto!

    OdpovědětVymazat
  3. Dětičky umí zatopit:-)

    Když byli Majdě asi 3roky byli jsme v nemocnici na kontrole kyčlí, plná čekárna lidí. Sestra vycházela a volala pacienty povnitř. Jednou vyšla a volá: "Veverkovi pojďte dál" A Majda do momentálně ztichlé čekárny hlasitě zarecitovala:" Veverky, veverky kousaly si prdelky."

    OdpovědětVymazat
  4. Kristýnce přeju brzké uzdravení. Berušce malé.
    No jo čerti. Člověk by neřek, kolik jich mezi námi chodí co? Maj se učesat báby. :oDDD

    Vlkovic Majda je a byla taky číslo. A kdopak děti učí takové říkanky?

    U nás zas letí: "Chytila jsem na pasece berušku, šlápla jsem ji bosou nohou na držku!"
    nebo
    "Šnečku, šnečku vystrč růžky dokud držím v ruce nůžky." (Evelína půjde díky Filipovi do školky opravdu vybavená.)
    A taky se u nás pořád zpívá ta od Gipsy.Cz- Romano hip hop- od bílého jako sníh Filipa zní sloka "Chci aby každej věděl, že jsem Rom..." opravdu zajímavě.. :o))

    OdpovědětVymazat
  5. Vlku, to musela padnout čekárna smíchy :-D.

    Ayo, to by bylo něco, kdyby měla Kiki schopnost rozpoznat převlečené nadpřirozené bytosti za smrtelníky :-DDD. Ona to tak přesvědčivě "říká", že bych jí to i věřila :-))).

    To bude pani učitelka ve školce koukat, až jí začne Evelínka recitovat :-D.

    Já znám z dětství také jednu sprostou: "Na tom pražském mostě, fouká vítr sprostě, já mám prdel na dvě půlky, čekám až mi sroste!"

    OdpovědětVymazat
  6. No nechte toho už mřu smíchy...:oDDD

    Gábi ještě jsem ti asi zapoměla pochválit motýlí design. Moooc hezké. Jakpak se to dělá. Taky bych uvítala nějakou změnu na svém modrém webu. ;o)

    OdpovědětVymazat
  7. To mi vytvořila Handy, sama nevím, jak se to dělá :-). I Katka má nové pozadíčko...

    OdpovědětVymazat
  8. pozadí moc chválím ,nemoci jsou hrozné nás to taky moří už od listopadu...

    OdpovědětVymazat
  9. já už to slšela rovnou d gabči:-))ale klidně si to přečtu znova..atky chci to pozadí, gábi...:-)))No i to tvoje bych brala..ale ti motýli by stačili:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Gábi díky za odkaz na Handy...

    OdpovědětVymazat