pondělí 25. ledna 2010

Den 339.

Pondělí

Ráno jsem neodemkla auto. Mráz mi zmrazil i centrál!!! Tak jsem hupsla do Aleše auta a odvezla Káju a Natálku do školky. Zlaté moje autíčko :-)...

Pak jsme šly s Kiki do MUMu hlídat dětičky. Máme plno nových, tak je to takové náročnější... Doma jsem se snažila uspat Kikču, ale bez úspěchu :-(. Dosedla na mne nějaká krize. Prostě pocit, že nic nestíhám, že nic nejde tak, jak bych chtěla a že bych šla nejraději spát... Místo toho jsem šla vařit rajskou, aby tu bylo večer, až přijdeme z gymnastiky, co jíst...

Nakonec k nám přijela mamka a dobrovolně si stoupla k žehlícímu prknu... To je to nejúžasnější, co se mi dnes mohlo stát :-).

4 komentáře:

  1. No jo, když někdo vyžehlí, hned je veseleji na světě. To dělá ten mráz, tyhle hnusné depky. Já osobně si myslím, že toho stíháš víc než dost. A dobře:-) Nicméně, těšíme se na jaro:-)

    OdpovědětVymazat
  2. já chci taky takovou žehlicí maminkůůůů :-))) To je tedy fakt dárek nad dárky!!

    OdpovědětVymazat
  3. No ja se tomu branim. Nabidka na zehleni by byla, ale prijde mi to hloupe.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě ti tuhle tchýně taky nabízela pomoc s žehlením...jenže já bych mnohem víc brala, kdyby nabízella pohlídat Šárče..ne že bych milovala žehlení, al enějk je mi proti srsti, aby se mi v tom hrabala...je taková puntičkářská..prostě nevím co to je...

    a navrch já alespoń vysleduju své vraždy v midsomeru....

    a ty toho stíháš víc jak dost...

    OdpovědětVymazat