středa 20. ledna 2010

Den 334.

Středa

Ráno jsem šla s holkama na kontrolu k doktorce. Naštěstí tam nikdo nebyl, a tak jsem byla v klidu, že si Kája domů nic nedonese. Kiki byla statečná, držela a u píchnutí jen kňourla. Její statečnost mě fascinuje. Sedimentace byla OK. Aby to Káje nebylo líto, nechala jí udělat doktorka ještě CRP (má od neděle 37 teplotu, ale nic jí není). To bylo také nízké, tak jsem se uklidnila...

Od rána se zase příšerně nudila, a tak jsem napsala Irče, že si půjčíme Natálku. Tu jsem pak za chvíli s radostí vrátila. Co ty tu předváděly, to byla síla! Naty ráda provokuje, dělá pravý opak všeho, co Kája chce... Vyplazuje jazyk a z toho Kája šílí... No, za tu hodinu, co tu byla, jsem z nich byla naprosto šílená a dostaly i kázání o tom, že takhle se k sobě kamarádky opravdu nechovají!!! Na to mi Kája řekla, že Natálka není její kamarádka a že už nechce, aby u nás byla! A Natálka se také nafoukla a že chce domů, teď hned! No, splnila jsem jí to :-). A příště si dobře rozmyslím, zda si ji k nám vezmu, když potřebuji pracovat... Nenechaly mne ani napsat v klidu mail!

Tak se tu Kája zase úspěšně nudila dál...

Odpoledne přijel Aleš hlídat Kiki a já vzala Káju na gymnastiku, aby nám ji tu ta nuda neukousla... I tam byly holky jak utžené ze řetězu, neustále hučely, řvaly, stále se mne na něco ptaly... Větu: "Pani učitelko, můžu se jít napít?" nebo "Pani učitelko, můžu se jít vyčůrat?" jsem dnes slyšela snad 1000x. Jo, nemůže být každý den posvícení...

A když jsem naprosto zničená dorazila domů, stropila tu Kája scénu, že jsem nalila pití do tmavě modrého kelímku, když ona chtěla ten světle modrý!!! Potřebuji kurz Respektování!!! Nebo ty děti brzy přetrhnu...

A tím to dnes nekončilo. Čekala mne ještě schůze vchodu, kde jsem získala další rok "zástupcování". Jaká to výhra!!! :-)))

A teď, teď jsem zralá jít spát, ale čeká mě tu ještě vyřizování MUMových restů a mailů... Jooo, není nad to být na rodičovské DOVOLENÉ!!!



Katky úprava...

6 komentářů:

  1. Já sváděla protivnost našeho batolete na rýmu -jak to tak čtu, tak to byly asi erupce na slunci :)))
    Zítra to bude určitě lepší!!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, ty máš tak krásný fotky a činorodá jsi taky dost, co ty toho stihneš??

    OdpovědětVymazat
  3. Občas bych potřebovala den, který má 30 hodin :-)...

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi..ten kurs potřebujeme spolu! Ale ty máš šanci ještě něco změnit..já už asi jenom v práci:-) Doma je to pasé...

    OdpovědětVymazat
  5. Gabro,doufám,že dnes už je líp.Naše cácorky umí taky pěkně prudit.
    Inu co naděláme...vydržíme,odpustíme a popojedem!

    OdpovědětVymazat
  6. Všecky děti umí prudit. Kor, když je jich víc pohromadě. A zásadně už si cizí nepujčuju. :oP

    RaR mě nějak nenadchlo. Nevím, pořád si myslím, že děti nejsou partneři. Jo respektuju, že maj emoce a nálady a že je třeba je naučit s nimi pracovat, ale vesměs to v okolí vypadá tak, že děti můžou vše a dospělí kmitají...Není nad starou dobrou školu. To vykání rodičům mělo svá pozitiva. ;oP

    OdpovědětVymazat