neděle 10. ledna 2010

Den 324.

Neděle

A stále chumelí a chumelí... Dnes jsem se ale nikde neškrábala, ani dlouhou chvíli neměla... Co já bych za ni poslední dny dala?!!! :-)))

Uklidit barák, výlet do nákupního centra pro zásoby jídla (co když tu zapadneme úplně), vybalit nákup, běžet do MUMu, zanechat tam Káju s kamarády a jít s Luckou na Špejchar kouknout, jak že ten plesový sál vypadá... Pak zase do MUMu a chystat fotky na výstavu "historie MUMu"... Letět domů pro Kiki, ať si taky může chvíli pohrát v MUMu... Klusat domů vařit večeři... Větrat byt... Aleš chtěl potěšit a upéci výbornou buchtu v pekárně. Moc to nedopadlo. Z pekárny byla uprostřed nedodělaná, tak ji šoupnul do trouby a tam ji zapomněl :-))). Prý už končí s experimentováním. Zůstane u chleba...




A teď mě tu děsí hromada prádla, do které se musím pustit... Nechce se mi, vůbec... Ale jdu na to!

4 komentáře:

  1. sníh závidím, Brno už jej má poskrovnu..

    OdpovědětVymazat
  2. Hlásím,že Vysočina má už dost a stále přibejvá :-(.Grrrr.Stačííííí.... !!!

    OdpovědětVymazat
  3. já budu u žehlení brečet zítra.-(

    OdpovědětVymazat
  4. A me to zehleni ceka zitra, mam volno, tak mam co delat :-(

    OdpovědětVymazat