úterý 19. ledna 2010

Den 333.

Úterý

Netuším, proč se mnou dnes vůbec nesplupracuje PC! Celé dopoledne nešel Facebook, teď mi zase blog nenabízí vložení fotek... Fotky mám, jen je nemám jak vložit a to mě mrzí...

Začnu včerejškem. Když jsem přišla večer z gymnastiky. Čekalo mne překvapení. Byla u nás moje mamka. Domluvila se s Kájou a prostě přijela. No, ještě větší překvapení zažil Aleš, když jsem mu řekla, že jdu večer do MUMu na schůzi ohledně plesu... No, jeho nadšení neznalo mezí :-). Když jsem se ale skoro o půlnoci vrátila, vesele si tu povídal s mámou a nikomu se nechtělo jít spát. Jen já byla zralá usnout za pochodu...

Ráno odjela babička do práce, Aleš k doktorce a já tu s holkama vařila pudink, tak trošku poklízela a čekala na Péťu. Mám radost, že si na nás udělala čas!!! Péťa je moje spolužačka ze střední, človíček mému srdíčku blízký. Teď ale žije ve Francii a máme to k sobě trošku dál... Ale i tak se vždycky hrozně rády vidíme. A dnes mě potěšilo, že jsem jí mohla udělat radost záchodkem pro její fretečku. Chuděra ho nemohla sehnat ve Francii ani v celé Praze... Tak jsem zavolala mužíčkovi a ten přivezl poslední kus z práce. Ufff, takové štěstí! :-)

Aleš mi teď tak trochu popsal jeho dnešní návštěvu u pani doktorky. No, není mi nejlíp... Jemu je asi ještě hůř... Ale jsem ráda, že tam byl, že se zase začne něco dít!!!

Pani doktorka začala debatou, že neví, který z obou bratrů (Aleš nebo jeho brácha Tomáš) je na tom hůř... Oba mají bechtěreva, jen každému se projevuje úplně jinak. Tomášovi to ničí vnitřní orgány (opět mu přestávají fungovat ledviny, má vysoký tlak...) a Alešovi pohybový aparát. Teď co je lepší???

Aleše vyšetřila (tedy měl jí ukázat, jak si dosáhne na kolena a jak otočí hlavou). No, dosáhl si do půlky stehen a hlavou otočil tak, že se to dá vyjádřit v procentech - celých 5% ze 100% (a to si myslím, že mu nějaké to procento i přidala). Ve čtvrtek ho čeká 1,5 hodiny rentgenování celého těla. Každičké kůstky, co má... Také mu naznačila, že ho nejspíš budou čekat operace obou kyčlí (poslední dobou ho dost bolí a jeho chůze se začíná podobat kachně)... Pozitivní je, že se bude snažit ho okamžitě zapojit do projektů (bioléčba) a že má teď ještě větší šanci, neboť se to otevřelo i na dalším pracovišti v Praze. O tom mluvil už jeho minulý pan doktor, ale nikdy k ničemu nedošlo a jeho přístup Aleše tak otrávil, že se na vše tak nějak vykašlal :-(. Výhodou teď je, že bude zapojen i s bráchou a ve dvou jim to snad vše půjde líp!!!

Tak konečně můžu vložit i ty fotky...





A zde foto pro Aghi (hrůza, vlasy nevyfoukané, ale ofina vidět je) :-).


A ještě dnešní hláška Káji: "Babi, já už umím K jako Kája a A jako Ája!... A taky .cz!" Kde k tomu přišla, to nevím, ale šla jsem z ní zas do kolen...

10 komentářů:

  1. Gabco, moc Alese od nas pozdravuj a ze prejeme, aby se ta blba nemoc nezhorsovala a co nejdrive ho zaradili na tu lecbu a ta pomohla.
    Vim, jak miluje lazne, ... zrovna minule jsem s nim o tom mluvila.

    A tobe gratuluji ke krasnemu cislu 333.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Gabčo, to věřím, že jsou to náročné zprávy. :o( Držím palce, aby se těď všechno ubíralo už jen správným směrem!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemáte to jednoduché :(
    Držím palce, ať je líp

    OdpovědětVymazat
  4. Gabro,nezávidím a zírám.Mno nemáte to jednoduchý :-(.DRŽTE SE!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jéjeje..tak vlastně nevím..není to přece jen trochu dobrá zpráva? Že by se dalo něco dělat...

    OdpovědětVymazat
  6. JJ, je to dobrá zpráva, ale tvrdá srážka s realitou... Ale jsem ráda, že se bude něco dít... Se vyspím a bude zase líp. Aleš má už dobrou náladu, tu vtipkuje, tak to je hlavní :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Oboum brachumn drzim pesti!!'
    Fotecka krasn.. :)
    To tricko mame take akorat ve kratkem..,.. jsou krasne!

    OdpovědětVymazat
  8. Hodně síly v boji s nemocí, je to hrozné, co všechno člověku komplikuje život. Ať je líp, co nejdřív. Držím palce, moc:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ráda Vás čtu, mrzí mě, že máte takové starosti. Pro mladého mužského to musí být dost hrozné, když se nemůže pořádně hýbat. Moje dcera má pohybové omezení od narození a i když ji to leckdy děsně štve, tak s tím prostě žije. Moc se mi líbí Vaše fotky, hlavně ty s dětmi, jsou tam vždycky krásně. Zdraví Olga

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji, Olgo, za koment. Přesně jak píšete - na vše se dá zvyknout. I můj muž si zvykl (přeci jen to jde vše postupně). Omezujete to, ale žít se s tím dá (třeba si už úspěšně vytrénoval holky na nandavání ponožek :-)). Jen nás ty včerejší zprávy zase tak nějak bacily po hlavě... Ale jsem ráda, že se to zase bude řešit! Tahle pani doktorka vypadá, že si to fakt pohlídá...

    OdpovědětVymazat