neděle 31. ledna 2010

Den 345.

Neděle

Ještě 20 dní a končí můj projekt 365... Tak rychle ty dny utíkají...

Už dlouho se mi nestalo, že bych se probudila sama od sebe :-). Náš taťka byl dnes krapet indisponován. Včera si dal segedýn a celou noc to s ním dělalo divy!

Holčičky jsem si vyzvedla u babičky. Měly se tam dobře, babička i Vendy se o ně hezky staraly.

Káju dnes zajímalo, zda jí půjdu na svatbu. Zda na ní bude také babička a dědeček... A ještě měla dotaz, kdo bude její maminka, až vyroste :-D...

Odpoledne se tu strhla hádka o mobil. Volala babička Ilonka a obě holky chtěly telefonovat... Z Káji pak vypadlo: "Sex mazec bude!" No, veselo je u nás...

A zde Kikinka, která si tak hezky potichu hrála... Málem jsem padla, kdy jsem ji objevila v koupelně. :-)))


Večer přijede babička Ilonka. Bude u nás spát a ráno vezme Káju k zubaři, aby jí opravil ten zoubek. My si pak s Kiki pro ni dojedeme, až nám skončí školička...

11 komentářů:

  1. Sex mazec = :-))
    Taky dobrý...inu : jiný kraj, jiný mrav...toto u vás musí vypadat ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Trochu mi to připomnělo, když jsem jeli na Prosex (Prosek). Sex mazec je super:-) Stejně jako maminka v dospělosti:-)Doufám, že konec projektu nebude znamenat konec blogování?

    OdpovědětVymazat
  3. Boží make-up :o)
    Jinak sex mazec mě dostal...a dotazy dětí...je to legrace co se jim honí v hlavičce. Já pamatuju jak jsem si myslela, že moje babička vždy byla babička a litovala jsem ji, že nikdy nebyla mladá. Já si myslela, že budu furt malá...ehm..(malá nejsem, ale blbá furt stejně)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéjda, to jsem si myslela taky, o babičce. A o dědovi, že se narodil s bílými vlasy:-):)

    OdpovědětVymazat
  5. Super makeup :)))
    Já si zase vzpomínám, že jsem si myslela, že moji rodiče se znají od jaktěživa :))))

    OdpovědětVymazat
  6. No i já podobně vypadala, když jsem Michalce dovolila aby si hrála na vizááážistku. Seděla jsem v křesle a ona pracovala. Ale kurňa potom než jsem se odlíčila a Pepa nemoh ani dýchat jak se smál, já totiž byla i vybarvená

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná fotka! Pěkně kreslí nový foťáček a koukám, že už se s ním úspěšně sžíváš! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotka, ... Kikca je sikulka :-)))

    A sex mazec byl vcera urcite u vas, kdyz deti mela babicka, co? :-D

    OdpovědětVymazat
  9. JJ, sex mazec... A ve 2 ráno jsme pozorovali z okna policajty, jak vykradli sousedovi auto... :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. No s tím sexedímem to musel být sex mazec:-)))Kor když nesedl:-) Chápu, že tvá spotřeba make upu musí být vysoká anení to tím, že bys to potřebovala:-))

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný portrét s makeupem ;o) šikulka to je ...

    OdpovědětVymazat