sobota 23. ledna 2010

Den 337.

Sobota

Dnes by měla moje milovaná babička Evička narozeniny... Vzpomínám na ni poslední dobou často. Od té doby, co jsem přečetla Odnikud nikam, tak snad ještě častěji... Chybí mi a v mém srdíčku zůstane navždy.

Dnes jsem pozvala moje rodiče, ségru Lucku a jejího Lukáše a Aleše mamku na oběd. Byla kachnička se zelím a bramborovým knedlíčkem. Byla to velká mňamka a sklidila jsem velkou pochvalu... Já budu mít narozeniny zítra a Kristýnka ve středu, tak jsme to dnes oslavili společně. Dostaly jsme kytičky, dárečky a teta Lucinka upekla Kristýnce dort... Šmudlinka naše, byla kouzelná...







Děda byl unavený, tak odjeli domů hned po dortu... Kájinka šla k Nikolce a Kiki usnula. Tak jsem toho využila a šla jsem si také lehnout. Aleš se snažil, aby mě pak nikdo nebudil, a tak jsem vylezla z pelíšku asi v půl páté!!! To byl asi můj nejkrásnější letošní dárek :-))). No jo, hodnoty se postupem času mění :-))).

6 komentářů:

  1. Kikca je jako slunicko na te fotce.

    A ty mas narozeniny az zitra, ale uz dnes si vybiras "darky", jo? ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Já si je vyberu i zítra :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. No tak co dárečky, :-))))zasvěcení ví:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší k narozeninám, hodná a šikovná už je, takže přejeme hlavně to zdravíčko !!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší k narozeninám - zatím jen Kristýnce ;-))

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu krásná rodinka. Moc vám to tam všem sluší. "Dvouletka"Kristýnka je ovšem hvězda největší:-). Pěkně jste to oslavili, to je vidět:-)
    A děkuji za Odnikud nikam:-)To je hezká reklama:-)

    OdpovědětVymazat