pátek 29. ledna 2010

Den 343.

Pátek

Dnes mají děti pololetní prázdniny. Proto má i MUM zavřeno a já mám VOLNO! :-)

Ráno se Aleš probudil s tím, že "umírá". To víte, rýmička, škrábání v krčku... Musela jsem, jako vzorná manželka, jít do lékárny a koupit účinné kapičky do nosu a nějaký ten Coldrex. Aleš je přesvědčený, že mu zabírá. Já takový pocit nemám, ale to je jedno :-). V 10 hodin usoudil, že už může jít do práce... Léčení bude tedy pokračovat večer :-).

Mezi tím volala máma, zda poslouchám rádio... Hlásili, jak je v Orlických horách kalamita, Jablonné je neprůjezdné. A tak jsem koukla na net a zjistila, že v sobotu a neděli to má být snad ještě horší :-(. A tak jsem volala tetě Jarce, že bude asi lepší, když její návštěvu o týden odložíme... Asi je to rozumné. Teta nešťastná, ale byla ráda. Alespoň se o nás nebude muset bát. Prý tam přes noc napadlo snad půl metru sněhu! Tak začala pořádná zima už i na horách :-).

Kája přišla s větou: "Kde je ta Vendy, začínám se nudit..." až ve 12 hodin, tak to byl úspěch :-))). Pak už jí dorazila Vendy i s Kubou, tak bylo o zábavu postaráno. Také jsme se šli chvíli vyvětrat. Kája s Kubou stavěli sněhuláka.

Kikča opět po O nespala, a tak začíná být protivná... :-( Už aby byl večer a šla do hajan! Jo a Kubovi začala říkat "Boba", takže jsem každou chvíli lítala pro nočník, že chce kakat a ona přitom volala na Kubu :-D. Vendy taky raději říká "teto" než aby vyslovila "Vendy"... Sice mluví stále, ale furt to samé dokola :-).



A teď jsem se dala do pečení kefírové "hnědé" buchty od Aranelky... Už se na ni moc těším... Voní to úžasně!

5 komentářů:

  1. fotky jsou úžasné...,jaks dokázala dát obrázek po stranách??

    OdpovědětVymazat
  2. Scénka s Boba a s nočníkem mě tedy upřímně rozesmála. To je jak vystřižené z filmu. Vidím, že se doma fakt nenudíte. A rýmičku jste tedy zdolali poměrně rychle, šikulové:-)

    OdpovědětVymazat
  3. JJ, Boba je Boba :-).

    Marci, jaký obrázek po stránkách myslíš? To mé motýlkové pozadí??? Tak to umí Handy, já ne :-).

    OdpovědětVymazat
  4. No tak doufám, že se vám taťka rychle vyzdraví...v zájmu všech:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Predpokladam, ze si Ales vzal jeho bombonek Paralen a je zase fit :-)

    A kefirovou buchtu uz delam nekolik let, ... moc nam vsem chutna a je to rychlovka

    OdpovědětVymazat