pátek 15. ledna 2010

Den 329.

Pátek

Dnes ráno jel Aleš na odběry a v úterý ho čeká nová pani doktorka. Jsem ráda, alespoň se začne zase něco dít...

Kristýnka vypadá líp. Sice v 6 ráno měla zase 38 a já místo spaní přemýšlela, kdy zavolám doktorce... Ale teď už má jen zvýšenou teplotu. Takže atb nejspíš zabrala. Staví si tu kostky, co nám Andy včera přivezla a je spokojená. Ani Kája dnes nehučí, že se nudí. Stavila si puzzle a teď se motá do šátků...




V troubě se peče kuře, musím ještě oloupat brambůrky...

Večer odjíždím k našim. Budu dělat čtvrtletní DHP mámě a tátovi. Snad to půjde rychle a v sobotu večer už budu moci jet zase domů. Aleš tu bude válčit s holkama sám. Babička Vierka mu jistě přijede na pomoc :-).

3 komentáře:

  1. Ahoj Gabčo! Kristýnka je nemocná? Tak to mi je moc líto, posíláme pusinky! Naše Kájina má zánět spojivek a děsnou rýmu, tak si taky užívám, neb skoro v noci nespíme, teda teď už je to lepší, ale od víkendu byly 4 dny naprosto na mašli :-(
    Dneska jsem byla na zavedení Mireny, tak jsem zvědavá, jak se chytne holka! Vzpomněla jsem si na tebe, že ty ji máš taky, spokojenost? A jak dlouho jsi špinila - krvácela?

    Tak ať ti účetnictví jde pěkně od ruky! A Aleš je dobrej, to by Karlos asi nepřežil, včera hlídal 1,5 hodiny jenom Áju, co já jsem byla cvičit a ke konci už volal, ať dělám, že mu tam řve :-)
    Pááá Zuza/Aghi

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Aghi, tak to máte doma také veselo! Snad bude brzy líp...

    Já jsem s Mirenou hodně spokojená. Špinila jsem sice dlouho (myslím, že až půl roku), ale od té domy mám úplný pokoj od všeho... Už si ani nevzpomenu, že v ji mám :-). Tak přeji, ať i tobě vyhovuje!

    No, až bude Ája starší, tak to bude Karlos také líp zvládat :-). Přeci jen Kikině teď budou už dva roky, tak je to pohoda...

    OdpovědětVymazat
  3. No tak doufám, že to Aleš bude mít lepší...už jsem si říkala, kde vězíš...

    OdpovědětVymazat