čtvrtek 21. ledna 2010

Den 335.

Čtvrtek

Dnes jsem budila celou rodinu už v 6 hodin. Aleš musel jet na rentgen celého těla (45 minut ho rentgenovali) a já na kontrolu s mojí cystou na krku. Obě holky musely se mnou, tak brzo ráno jsem je neměla kam dát...

Byl to pro ně alespoň zážitek. Kája měla pocit, že je ještě noc, Kiki byla celou dobu pěkně vykulená (nemá moc zkušeností s MHD) a já měla radost, neboť jsem všude narazila na milé cestující, kteří mi automaticky uvolňovali místo.

U pani doktorky byly holky za vzorňačky. Sestřička je zabavila a pani doktorka mi udělala sono krku. Mám radost, cysta se zmenšila. Sice je stále větších rozměrů, ale už není tak giga. Sama mám pocit, že mě tam nic nepřekáží a netlačí... Takže plánovaná operace na léto se odkládá na neznámo kdy. Hned je mi líp :-). V červenci další kontrola...

Cesta zpátky už nebyla tak růžová. Holky se otrkaly a Kiki začínala být unavená a tudíž protivná.

Stavily jsme se v MUMu, kde byla malá infoschůzka ohledně plesu s naší moderátorkou Míšou...



Po obědě jsem chtěla dát holky spát. Usnula jsem sama a ani jedna z nich se nepřidala... Byla jsem pak jak praštěná palicí. A obě děvčata odpadla hodně pozdě odpoledne :-(. Kdy půjdou spát, to nevím...

Ještě jsem chtěla pochválit Kristýnku. Přestala nosit plínku už i na noc. Na dnešní cestování jsem jí ale přeci jen jednu dala. V autobuse hlásila, že chce dělat čííí, tak jsem jí řekla, že to nejde, že musí vydržet. Odkývala mi to a vážně měla plínku suchou... Šmudlinka moje.

2 komentáře:

  1. UÁÁÁÁÁ a naše Domča stále nosí plínu ve dne v noci :o((( Kristýnka je fakt strašně šikovná, ale asi to bude i maminkou. Holt jsem málo důsledná!!!

    OdpovědětVymazat
  2. to jsem ráda, že o máš lepěí gábi....my v noci budeme mít plínku asi ještě dlouho..ve dne už ani jedna nehoda..mám strach, aby tonbylo stejné jako s gabčou...počůrávala se v noci do pěti apak operace a pak komplikace..budu z toho mít noční můru:-((

    OdpovědětVymazat