čtvrtek 7. ledna 2010

Den 321.

Čtvrtek

Dnes se mne ráno Kája ptala: "Kdy ze mě budou jenom kosti?" Já: "Cože?!" "Já jsem to viděla v televizi, že dinosauři už 13 let nežijou!" :-))) Ty myšlenkové pochody dětí a neznalost "délky času" mě občas zarazí, ale následně i pobaví :-).

Jinak nevím, kde mi hlava stojí. Dopoledne byla v MUMu infoschůze ohledně organizace plesu. Celý den se v tom hrabu, vybírám kapelu...

Také mě prudí rýma. Došla jsem si koupit "horký nápoj" Coldrex. Slibuji si od toho, že zabere a mě se rychle uleví...

7 komentářů:

  1. Tak at se ti rychle ulevi!!!
    A Kao je dobra ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. No nevím, Coldrex vnímám víc jako reklamní podvod,ale třeba se mýlím. Zkusila bych klasický čaj, citrón, med a kapku slivovice. Pak do postele a ráno by mělo být líp. A práci na plesu teď zažívám také, docela šichta:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nebo zázvorový čaj, to je dryják a zabírá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, Coldrex mi kdysi zabíral (alespoň chvíli ta úleva stála za to :-)). Dnes ten pocit nemám...

    Chybí mi tu slivovice i zázvor :-(.

    A práce na plesu, to teprve bude šichta. Dnes jsme to tak nějak pořádně rozjely. Tak snad to pod mým vedením dotáhneme zdárně do konce a k plné spokojenosti všech hostů...

    OdpovědětVymazat
  5. lobuji taky za slivovici - u nás je to všelék.
    Jen do čaje se u nás lít nesmí, nebo to děda nesmí vidět :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že nemáme příbuzné na Moravě :-). Fakt nevím, kde bych tu lahvinku schrastila... To by bylo jinačí léčení!!!

    OdpovědětVymazat
  7. no doma taky nemám, že bych ti kapánek přinesla:-)

    OdpovědětVymazat