pátek 8. ledna 2010

Den 322.

Pátek

Ráno jsem jela do školky a poslouchala Natálku s Kájou, jak si vzadu povídaj. Natálka říkala, že bude dnes tolik sněhu, že můžou jít sáňkovat! V duchu jsem si říkala, kde by se ten sníh asi vzal, nikde ani vločka... Když jsem byla ve školičce, všimla jsem si, že už se sype... A sype se stále...

Volala prababička, že nás zítra zve na oběd, jen měla obavu, zda se k ní vůbec dostaneme, když je taková kalamita. V poledne mi to přišlo ještě úsměvné (proč bychom se nedostali???!!!), ale teď večer už začínám mít pochybnosti a jsem moc zvědavá, jak to zítra před obědem bude v Praze vypadat.

Odpoledne nás poctila svou návštěvou AndyPan se Šárkou. Nějak rychle to uteklo a byl tu večer. Měla jsem v plánu, že dostanu školení ve farmaření a že já Andy ukážu úpravy fotek... No, budeme si muset udělat čas ještě jindy :-). Ale stihla jsem jí alespoň vyfotit. Mám radost, neboť není nic lepšího, než když vám focený objekt řekne, že si připadá, jako když to je on (a sám sobě se líbí).

Zde Andy a náš myšák Tchilli.


Příště musím vyfotit Šárku alias "lachtana". Měla zajímavý způsob povalování se na sedačce :-))).

9 komentářů:

  1. Příště musím vyfotit Šárku alias "lachtana". Měla zajímavý způsob povalování se na sedačce :-))). ---ANDY?????

    OdpovědětVymazat
  2. Andy ne, ta se na sedačce neválela, ale Šárka jo a dost zajímavě :-D.

    OdpovědětVymazat
  3. Andy to strašně sluší.
    Já chci taky konečně na fotkách vypadat jako já a ne nějaká divná paní...:o))
    Gábi ty to prostě umíš...a na lachtana se těším.

    OdpovědětVymazat
  4. Ayo..upozorňuju tě, žře nade mnou skoro brečela, že mi nejde udělat ani jedna fotka..a tuhle asi vyretušovala, páč vypadám ve skutečnosti víc pomačkaně:-)))

    ale návštěva byla báječná:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nic jsem neretušovala!!! A to mám ještě dvě pěkné, ale ty nechám Andy, ať má také něco pěkného na svém blogu :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Je tedy fakt, že Andy je neustále v pohybu. A fotit ji bez blesku bylo nad mé síly :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Fotka je super, fakt kočka! a je jedno, jestli s retuší-nebo bez :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Prej pomačkaná...ty seš.
    Tak se těším na ty další vydařené fotky a ne, že se ženské nepochlubíte! Vás budu bacat. :o))

    PS: Ještě jsem chtěla říct, ře jsou roztomilé ty ručičky okolo potkana ...:o)

    OdpovědětVymazat
  9. Andy, moc ti to slusi!!!
    A jsem zvedava na toho "lachtana" :-)

    OdpovědětVymazat