úterý 26. ledna 2010

Den 340.

Úterý

Dnes ráno jsem odvezla Káju s Natálkou, vyzvedla doma mamku s Kristýnkou a jely jsme do velkoobchodu pro věci na ples... Tak máme dekorace a ještě přislíbené nějaké dary do tomboly, hurá!!! :-)

Odvezly jsme mámu do práce a jely vyložit zboží do MUMu. Tam jsem si chtěla udělat čaj a rupnul mi hrníček po nalití horké vody. Bylo velké štěstí, že pode mnou nestálo žádné dítě. Odneslo to jen mé oblečení a trošku mě štípalo břicho... Tak jsem se mohla jít domů převléci do suchého.



Doma jsem se dala do úklidu a najednou zvonek - pošťák! Prý přivezl balíček na mé jméno... Já ale nic neobjednávala, tak jsem byla napnutá, co se v něm skrývá za překvapení! A překvapení to bylo :-), moc milé... Teta Simča poslala mě a Kristýnce dáreček k narozeninám (a i něco pro Káju, aby jí to nebylo líto). A tak máme doma sadu hrníčků s kravičkama a jednu super kravičku na ledničku :-). Snad mi tím teta nechtěla nic naznačit???!!! :-D Tak moc děkujeme!

5 komentářů:

  1. Jéééé, to jsou krásný hrnďály!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. jsou krásný..to bych si osobně nebrala:-)))

    a břicho jsem si opařila tuhle, že mám naněm puchýře..slívala jsem nudle ana přebývající špek se trovhu vylilo:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Hrnečky jsou krásné ( zajímavé, jak jsme se dnes s tím pošťákem shodly.-). A koukám, že s horkou vodou jste holky v nebezpečí, tak pozor na sebe:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný hrníčky!!! Taky sem si nedávno koupila s kravičkama, ale ty tvoje, ty sou teda bezkonkurenční!!! :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne hrnicky,... tak doufam, ze mi udelas do jednoho cajicek, az prijedeme :-)

    OdpovědětVymazat