pondělí 1. února 2010

Den 346.

Pondělí

Mám za sebou další den, kdy si říkám, že kdybych byla ta "opravdová" máma na rodičovské dovolené, bylo by mi líp :-). Jenže to by byla asi nuda... A asi to mám v krvi. Holt geny jsou geny...

A tak mám za sebou dopoledne ve školičce, kde bylo 14 dětí (+2 erární). Z toho mne krapet bolela hlava. Pak jsem hnala se psem a s Kiki ven, jela pro Káju k mámě na krám (byla s ní ráno u zubaře, aby doplnil vypadlou plombu), pak zase rychle domů... Ve 4 odjezd na gymnastiku (dnes bylo málo dětí). Pak rychle večeři, vyvenčit psa a odchod na MUMovou schůzi... Řvoucí děti jsem tu zanechala tatínkovi...

Na schůzi se mimo jiné degustovalo víno na ples, a tak mám teď takovou příjemně "unavenou" náladu a přeji vám všem dobrou noc...

3 komentáře:

  1. To je partička, ty vzorné špičky!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo, Gábi, mírně "unavenou" mám taky :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi skvělá, zvládaš toho deset hafoooo. Neměj výčitky, jak by se asi nudila Kája kdybys byla tá máteřská máma v kuchyni, to nechci domyslet.
    A vínečko jste doufám vybrali dobré :o)))

    OdpovědětVymazat