úterý 2. února 2010

Den 347.

Úterý

Poslední dobou dělá Kája na sedačce různé pózy. Sleduje pohádku a u toho je hlavou dole... Dnes jsem si to nafotila :-). Kikča už se po ní také začíná opičit, a tak se občas nestačím divit, když přijdu do obýváku, co to tady mám za dva malé netopýry...






A ještě jsem dnes zjistila, že nám Hopsi bez dovolení opouští klec! Už v neděli ho máma našla volně pobíhat po obýváku. Jenže to se svedlo na holky. Včera jsem zjistila, že je v kleci opět jen Tchilli a Hopsi nikde. Tak ho holky hledaly a Aleš je sprdnul, že když si ho vyndaj, tak ho také ukliděj!!! No, už mi to přišlo divné. Kór když vím, že by ho jen tak volně nenechaly. Kikča si kluky hlídá, nepustí je z ruky a Kája také dává pozor, aby nikam neutekli... A dnes opět klec jen s jedním myšákem! Tak už mi bylo jasné, že za to holky nemůžou. Jen by mne zajímalo, jak se dostává na zem (klec je na skříňce a okolo nic, po čem by mohl sešplhat - snad jen trubky od topení). Tak maj hoši útrum a klec zavírám... Nechci riskovat, že ho někdo zašlápne nebo nám překouše kablíky (to by nás už taťka asi vystěhoval i s myšičkama).


PS: Dnes mi vypatlala Kiki druhou půlku make-upu. To už jsem ale řvala a ona se mohla opět celá koupat...

7 komentářů:

  1. No asi je šikovnější než so myslíš:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá na co ti chytří chlapečkové přisli :)
    Fotky nemají chybu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty bláho to jsou pozice. Mě bolí krční páteř za ně. :o)
    "Kysáci" jsou machři. No jo holka. POdcenila jsi jejich inteligenci a obratnost. Myslím, že jsou i velmi dobří skokani. Takže i kdyby nebylo po čem sešplhat, tak prostě skočí. Fakt to umí dobře.
    Hi hi ještě, já co viděla vaši Koko namatlanou make-upem, tak jsem si ten svůj začala dávat hodně vysoko. :o) Snad Tyranku nenapadne vyskakovat :oDDD

    OdpovědětVymazat
  4. Teeeda, to je hadí holčička :o)))))))))) jen jí můžu závidět, to už nikdy nedokážu :o))))))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je jasný, to Kysáci koukali na Káju a pak se taky všeliak kroutili až se vykroutili, no :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Krysácí (ač nerada,ale musím to přiznat) jsou velmi inteligentní. Takže není divu, že si občas odskočí na průzkum. A ta hadí malá žena, žasnu a obdivuji,ani jako malá jsem to nedokázala. Make-up story je veselá příhoda, ovšem jen pro nás, pozorovatele. Asi bych také trochu křičela:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, tak ta vaše hadí žena, ta je dobrá...

    :-)) Hopsi BEZ DOVOLENÍ opouští klec :-)) tak to by měl zlepšit, za zeptání přece nic nedá :-))

    OdpovědětVymazat