čtvrtek 18. února 2010

Den 363.

Čtvrtek

Venku se začíná oteplovat a vše taje. Kája slítla do kaluže a pěkně se v ní vyválela. Potkaly jsme Irču s Naty, a tak šla s nima k tetě Lence...

Jako zástupce našeho vchodu dnes řeším jednu nepříjemnost ohledně neplacení nájemného a není mi z toho nejlíp... Řešit se to ale musí, neboť se stále nic neděje a dotyčná všem tvrdí, že je vše, jak má být a ono není... Pak si člověk říká, kdo z nás dvou je tedy blázen???

Dnes mě hlava nebolí, ale každou chvíli se mi točí...

Káje dnes přišel dárek k narozeninám. Objednala jsem ji novou helmu na kolo. Bude ji mít od babičky... Tak hned holky použily obalový materiál na hraní...

6 komentářů:

  1. tak hlavně přeju ať už je ti líp ;-).....mi tu zatím pořád máme krásnou zimu a žádné louže...svítí sluníčko,sníh se třpytí, prostě ta správná horská pohodička

    OdpovědětVymazat
  2. ¨Já ti řeknu..už jsem to párkrát zažila....jedna mamka trvrdila každý měsíc ,když se platí školné něco jiného...jednou jí ukradli výplatu, pak zase vytopili byt....bylo to pořád..kvůli čtyřem stovkám..a o byla družinářka ve škole aon městský policajt:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá, že budeš princezně Káje lakovat nechtíky :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak Kaja uz dostala darek? Nebo jenom zatim obalovy material??? :-)))

    A co sousedka, zaplatila nakonec?

    OdpovědětVymazat
  5. Kája dostala jen krabici a v ní ty blbosti, co si cpala mezi prsty :-). A sousedka, ta jen tak nezaplatí, dluží už totiž přes 30 tisíc! Tak jsem se musela obrátit už na její dceru, aby se to začalo řešit, nebo by taky mohla přijít o byt...

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem myslela, že si Kája lakuje nehty:-)
    30000 je už hodně, jestli paní nemá na nájem za měsíc, tak to těžko dá dohromady. Leda si vzít půjčku...

    OdpovědětVymazat