sobota 13. února 2010

Den 358.

Sobota

"Dnes se fotit nebudu!"


Dnes bylo v plánu nakupování potravin, neboť doma nebylo už ani z čeho vařit. Babička měla přijet dopoledne, a tak jsem byla spokojená, že jí necháme holky a pojedeme. Ovšem naše babí zapomněla, že je pozvaná ke švagrové na oběd, a tak bylo vše jinak... Co dát dětem jíst, čím nakrmit hladovou hlavu rodiny??? Tak jsem vzala Káju, psa a šla do číny pro naše oblíbené nudle "tři nitky" a pro tatínka voňavou kachničku s rýží...

Po obědě chtěla hrát Kája nějaké hry, a tak jí tatínek vymyslel jednu novou. Prý "na spinkání". Kája nechtěla dodržovat pravidla, zato tatínek, ten ji hrál děsně poctivě! Až z toho vážně usnul. Po spinkání si vymyslel jednu dospěláckou hru "na uklízení". Tu jsem ale odmítla hrát zase já. Dopoledne jsem toho měla plné kecky...

Babička přijela odpoledne a večer si vzala holky k sobě. Přišla jsem s nápadem jít do kina, ale Aleš začal hrát onu zmiňovanou hru "na uklízení". A tak jsem se i na chvíli přidala a debordelizovala holkám pokojíček. Z kina asi nic nebude, ale nebudu mu, v jeho chuti si hrát, bránit :-D.

A teď bych měla začít hrát hru "na žehlení", ale nevím nevím, zda si nezahraji rovnou "na spinkání".

Tak místo spinkání nastala rychlá akce - rezervace, naskočit do auta a jet na AVATAR... Ty jo, já nebyla v kině ani nepamatuju! A zrovna takový dlouhý filmík. A do toho 3D (můj první 3D zážitek). Jsme oba rozlámaní, mám otlačený nos od brýlí, ale fajn pocit, že jsme si vyšli také konečně společně a bez dětí!!! :-)

Tak teď vám přeji dobrou noc...

7 komentářů:

  1. Gábi ja filmům 3D úplně propadla. Avatar na který jsem byla přemluvena se mi tak líbil, že se chystám ještě jednou. A těším se na Alenku v říši divů 5.3. premiéra !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, hrajete doma pekne hry! :) Papa Denisa K.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Avatar se líbil? Já se na něj s mamkou chystám, protože všichni o něm básní. Tak abych byla v obraze. Na 3D filmy chodíme s dětmi a je to zajímavá podívaná. Sami s mužem chodíme spíš do divadla. Vřele doporučuji!Aspoň chvilku jsme jen partneři a neslyšíme pořád mamíí a tatííí. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Také mě zaujaly ty hry. Jste evidentně hravá rodina:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lenko, Avatar se líbil. I když na takové filmy moc nejsem. Jen bych ho tak o hoďku zkrátila :-). A je pravda, že jít někam bez dětí a být na chvíli jen partneři, to už bylo třeba!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. No..mně se to línbilo tak, že mi ten čas nevadil..asi mě to njak oslovilo, protože jinak nejsem obecně moc koukací typ..knihy mají pro mě větší kouzlo...

    Chápu, že hra na partnery je někdy potřeba..hra na mamku a taťku někdy ubíjí..taky bychom si potřebovali zahrát..naposledy to právě bylo o Vánocích na avataru.

    OdpovědětVymazat