úterý 29. září 2009

Den 221.

Úterý

Ulítaný den je skoro za námi. Čeká mě tu ještě kopa prádla na žehlení, tak se s ní půjdu poprat...

Ráno jsem fofrem letěla do školky s Kájou, pak dát auto domů, vzít žádanku na krev a mazat na autobus... Jela jsem na odběry až do Bohnic. Lence jsem dala instrukce, co se Kikiny týče a doufala, že přebalení pokaděné Kikči ustojí :-D.

Ustála. Jen měla malý problém, když si Martin myl hlavu a Aleš tvrdě spal. Chtěla ohřát párky v mikrovlnce, kterou nevěděla jak zapnout a Kristýnka si v té době chovala Tchilliho, kterého chtěla zrovna vrátit do klece... A problém byl na světě - Lenka neměla naše myšáky moc v lásce (podívat ano, sahat ne :-)) a Kristýnka jí ho prý div nestrkala do náruče. Chudák malá :-), volala na Martina, ať si rychle pospíší!!! Našeho taťku to samozřejmě nevzbudilo (naplánoval si na dnešek dovolenou)...

Za hodinu a půl jsem byla doma, hladová jak šakal. Tak jsem se stihla rychle nasnídat a nastalo velké loučení a kontrolování, zda u nás něco nezapomněli. Před lety to byl deštník a sprchový gel :-D. Kristýnka je vyloženě nechtěla pustit! Snad se zase brzy uvidíme. Byla to moc fajn návštěva!!!

Pak jsem koukala na fotky z pondělí a přišla na mě depka z mých přerostlých vlasů. Vzala jsem kalendář a věděla, že čekat už nemůžu. Žhavila jsem telefon a volala Lukášovi. Ten dnes bohužel nebyl v práci, a tak mi dal kontakt do salonu. Vychrlila jsem na slečnu, že bych nutně potřebovala ostříhat a nejlépe hned. Řekla, že mě může ostříhat ona sama, a tak jsem kývla s tím, že za 15 minut jsem u ní :-). Kristýnku dostala teta Irča ven na hřiště, aby mohl taťka doma v klidu pracovat (když už si vzal ten den dovolené) a já hupsla do mé kytičkaté nádhery a jela se nechat zkrášlit.

Z výsledku nejsem tak odvázaná, jako bývám, když odcházím od Lukáše, ale vlasy to už vážně potřebovaly... A až si je upravím dle sebe, bude to zase jiné!

Holkám jsem ještě sjela koupit kukuřičné křupky (kupuji na Čerňáku rovnou dva velké pytle) a vyzvedla si spokojenou Kristýnku na dětském hřišti.



Odpoledne jsme čekaly, že k nám přijde na návštěvu Nikolka, ale bohužel nedorazila. Tak jsem vzala holky alespoň na chvíli ven. Ale nebyla ani nálada fotit a světlo také stálo za prd. A tak jen jedna ilustrační fotka z dnešního dne...

Speciálně pro AndyPan:


Moc toho vidět není, ale ono je to asi lepší :-DDD

5 komentářů:

  1. tak gábi...hoď tzen účes do placu:-) jsem přesvědčená, že ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. ty jsi i tak kus..víš:-) a to jsem na kluky, naprosto:-)

    OdpovědětVymazat
  3. :-D nenamalovaná a s vlasama, jako když mě olízla kráva... Ale když jinak nedáš... :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji takove hekticke dny :-)))

    A moc vam to holky slusi!

    OdpovědětVymazat
  5. S myšákem bych měla úplně stejný problém jako Lenka:-)

    OdpovědětVymazat