pondělí 21. září 2009

Den 213.

Takové normální pondělí :-). Už si začínám celkem zvykat. Také jsem čím dál tím radši za svou "kytičkatou nádheru". Bez ní bych to všechno vážně nezvládala...

Dopoledne byla školička v MUMu. Odskočila jsem si cvaknout šátkování (nebyl čas, a tak jsou trošku použitelné jen tyto tři fotky). Lucka (LEVA) má neuvěřitelný přehled, co se šátků a nosítek týče. Docela jsem se tam během té chvilky pobavila... Jedna maminka tam říkala, že za šátek tolik peněz nedá, že se jí zdá divné dát víc za šátek než za kočár. A tak jí Lucka řekla, že ona má všechny šátky dražší než kočár :-DDD. Holt každý má priority někde jinde. Už se těším, jak Lucka rozjede v MUMu Ekoklub!




Kája ve školce spinkala. Kiki se doma vyspinkala, já stihla poklidit, vyprat a pokecat s Alešem. Stavil se na chvíli doma. Přinesl docela pozitivní zprávy, tak uvidíme, co z toho zase bude :-).

Od 16:30 byla gymnastika. Holčičky se snaží... Dnes už jsem byla nucená dvoum rodičům říct, že jejich dítko se buď absolutně na tento sport nehodí nebo na něj ještě není zralé. Během cvičení jsme si s Radkou dělaly poznámky a mám radost, že to obě vidíme stejně... Už máme bližší představu, kdo ano a kdo ne. Byla bych radši, kdybych si nemusela vybírat.

4 komentáře:

  1. Ovšem Lucka taky dodala, že jí kočár stál pětikilo, to pak snadno stojí šátky víc :-D
    A Ekoklub se už pomaličku rozjíždí, záleží, co si pod tím kdo představuje ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vybírat je vždycky těžké a nevděčné, také to nemám ráda. Ale s těmi malými dětmi je to obdivuhodná práce, klobouk dolů:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, ... ja bych te nechtela za trenerku,... by jsi Neny urcite vyhodila, ze je neukaznena :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. já tě chápu..alespoń co se péčed o děti týče:-) Mívám jich v nejhorším 28 a je to docela záběr..

    OdpovědětVymazat