čtvrtek 17. září 2009

Den 209.

Čtvrtek

A mám ho! Konečně! A co? No přece řidičák s mým současným příjmením :-D. Už se nemusím bát, že mě zastaví policajt a já mu budu vyprávět báchorku o tom, proč jsem si 5 let nestihla dojít vyměnit řidičský průkaz... Když ono se mi to vážně nikdy moc nehodilo :-). Buď jsem byla těhotná (to je tak, když se vdáváte v 6. měsíci těhotenství), nebo jsem kojila... Pak jsem byla zase těhotná a zase kojila... No, kojím stále, ale už jsem se musela dokopat! Přeci jen už to není u 20ti měsíčního dítěte výmluva :-). A díky online rezervaci jsem věděla, že nebudu muset x hodin čekat, než na mne přijde řada.



Odpoledne byla ve školce informační schůzka. Aleš sice slíbil, že se bude snažit dorazit domů včas, aby pohlídal holky, ale když jsem mu před půl čtvrtou volala, nestíhal... Naštěstí jsem měla v záloze hodnou sousedku Lídu, které přijela na návštěvu vnučka Míša, a tak jsem jí přidala ještě Káju a Kiki a mastila na schůzku. Holky si pohrály, a pak šly ještě na chvíli všechny tři k nám.

Fotky opět rychlé a nouzové. Nějak není co fotit :-).

2 komentáře:

  1. Nouzové? Jsou parádní,moc se mi líbí jak Kiki drží potkánky.Je to roztomilé a takové lumpačské. ;o)A navíc si z toho udělala hezkou koláž.

    OdpovědětVymazat
  2. I mně se ty fotky líbí, i když já bych v životě takhle potkana držet nedokázala. Ale ty fotky jsou fakt super

    OdpovědětVymazat