úterý 1. září 2009

Den 193.

Úterý

První den školního roku 2009/2010 dopadl dobře. Karolínka vstala s dobrou náladou (to mám pak dobrou náladu i já), nechala si učesat připlejták a těšila se, až pojedeme do školky. Ve školce si našla svou novou značku (deštníček). Byla krapet zklamaná, že už nemá myšku. Ve třídě už viděla kamarády, a tak jsem dostala pusu a mohla v klidu odejít. Po obědě ji vyzvedávala teta Irča a já si pak na oplátku brala holky s sebou ven.

Bylo takové vedro, že jsem navrhla kámoškám sraz za barákem, kde je stín a pěkná nová travička... A tak jsme si tam udělaly takový soukromý piknik :-). Dětí bylo jako smetí.

Večer jsem měla domluvené focení holčiček od Jitky. Viděla ČB fotečky Jirky a Marečka a zatoužila mít své vlastní :-). Odpoledne mi dokonce psala, že by i její kamarádka ráda... A tak bylo dnes velké focení. Bohužel světlo nic moc a ještě k tomu nespolupracující děti. Bylo na ně horko, sluníčko jim svítilo do očí a ve stínu už to pak nebylo ono. Tak snad příště to bude lepší. Dofám, že alespoň trochu fotky potěší.










PS: Večer mě totálně vytočil obrázek, který se mi naskytl v MUMu. Nejen, že to stále není hotové, ale prahy jsou tak vysoké, že si o ně děti ukopou palce (a to nemluvím o bezbariérovosti MUMu, kterou jsme si tak nějak představovaly), lišta, která měla být vrtaná, tak je samozřejmě lepená... A náš nový zátěžový koberec vypadá jak 30 let šlapaný... Ono je nenapadlo to řezat venku, ale rovnou na tom novém koberci!!! Grrr. Doma jsem si dala skleničku cinzana a doufala jsem, že mi to bude brzy fuk, ale není. Pak to vypadá, že jsem si to tam takhle vše vymyslela já... Hrozný, fakt hrozný!!!

2 komentáře:

  1. Gábi, to mě moc mrzí, že to takhle v Mumu za všechny schytáváš :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce ať je v Mumu brzy vše tak, jak má být. A portréty jsou nádherné ;o)

    OdpovědětVymazat