čtvrtek 3. září 2009

Den 195.

Čtvrtek

Dnes jsem měla sraz s Katkou a Neny na Můstku před Baťou. Kája byla ve školce a Kikču jsem vzala s sebou. Musela jsem to před Kájou zatajit, aby jí to nebylo líto. Ale ve školce měli divadýlko, tak snad jsem ji moc neochudila :-).

Trošku jsme "shopovaly". Káje jsem koupila legíny a punčocháče. Ostatní věci mám v plánu pořídit na MUMové burze.

Pak jsme si šly sednout do Františkánské zahrady. Holky si hrály na hřišti a nebo honily holuby. Hrozná sranda! :-)

Cestou domů mi Kikina vytuhla v metru v náručí... Moc toho nenaspala. Ve 3 hodiny si dala další spánek. To jsem zvědavá, kdy večer usne. To se bude tatínek mít! Maminka jde totiž opět schůzovat :-). MUM otvírá v pondělí a práce je tam stále jak na kostele, tak se to musí krapet zorganizovat. Aby se také zapojily ty, které zatím jen dovolenkovaly :-).




PS: Ta růžička je od Alexe. Tak moc myslí na svojí manželku, že mě včera večer požádal, abych jí koupila kytičku :-).

1 komentář:

  1. hezké dokumentační obrázky!!! :-) Alex na Katku opravdu myslí - to musela být překvapená, co??? :-D
    Jinak držím palce ať to v MUMu jde od ruky a otvíráte bez stresu! :-)

    OdpovědětVymazat