středa 9. září 2009

Den 201.

Středa

Kájouš se v noci probudil a ošklivě kašlal. Ráno kašel pokračoval, a tak jsem ji omluvila ze školky a nechám si ji raději do konce týdne doma. V poledne už se nudila a zdá se, že se zázračně uzdravila. Odpoledne jen párkrát pokašlala a má trochu rýmu. Každopádně ji do školky posílat nebudu.

Odpoledne jsem měla s taťkou spicha na MÚ. Dostala jsem plnou moc na zítřejší valnou hromadu. Do toho jsem byla večer na informační schůzce, neboť jako zástupce vchodu budu skrutátor (nebo jak se tomu říká). A abych nebyla jen tak obyčejný skrutátor, tak budu hlavní skrutátor! :-D

Ještě u nás byla odpoledne teta Radka Bradka. Třídila jsem holkám věci. Vyndavala podzim-zimu, uklízela malé kousky. A tak si Raduš vybrala něco na Elišku. Jsem byla ráda, že to ubylo :-). A navečer jsem i děti chvíli vyvětrala na hřišti.

Nějak jsem dnes vůbec nefotila. A tak dva rychlé balkonové cvaky s myšákem.


Žádné komentáře:

Okomentovat