pátek 25. září 2009

Den 217.

Pátek

Neplánované akce jsou většinou nejlepší :-). Dopoledne byla plánovaná MUMoškolička, ale neplánovaně jsem si nechala Káju doma. Po obědě šla Karolínka neplánovaně k sousedům, než se Kristýnka vyspinkala. A mezi tím mi volala mamka, že má pro mě na krámě nějaké věci, a tak jsem neplánovaně sbalila holky a jely jsme za babičkou.

Trošku mě děsil provoz v opačném směru (kterým jsme se měly vracet), ale i ten jsem zvládla. Autíčko mi dělá dobrou službu!

Babička nám nabalila s sebou plno věcí, ať si je doma vyzkoušíme... Trošku mě znervozňoval pan strážník, který celou dobu stál u mámy na krámě a koukal, co všechno si beru. Stála jsem před krámem, kde se nemá, ale tvrdil, že pokud tam budu jen chvíli, pokutu mi nedá :-DDD. No tak jsem pospíchala. Byl i další důvod - Kiki se v autě pokajdila, a tak zaváněla...

Holky se s babičkou rozloučily, já naložila "plný kufr" věcí (do mého auta se vejde jedna velká taška a je plný :-D) a jely jsme zase domů. Pěkná kolona před náma se mi moc nelíbila, ale holky byly vcelku trpělivé. Objet se to nedalo, tak musely vydržet. Do toho psala Lucka (LEVA), zda by dnes nešlo to focení, které nám včera kvůli počasí nevyšlo, a tak další neplánovaná akce byla na světě :-).

Dojela jsem domů, vybalila věci, přebalila pokaděný dítě a jely jsme za Luckou, která na nás čekala s Emičkou a Viktorem na hřišti. A já se vyřádila při focení. Spolupráce ze strany dětí nebyla valná, a tak jsem si tam poletovala s foťákem a zachytávala spíše momentky. Tak doufám, že se budou líbit :-).

A po příjezdu domů zatoužily holky ještě po štěňátkách (a že jich je teď plno na sídlišti), a tak se šlo ještě "muchlovat" s pejsky.





4 komentáře:

  1. z tvých fotek dýchá pohoda a nevíc mě neustále fascinují svými sytými barvami.....upravuješ je,nebo jsou to originály?

    OdpovědětVymazat
  2. Momentálně mám nastavený "warm" color effekt (k podzimu se mi líbí), ale sytost barev je umocněna asi i mým UV filtrem. Od té doby, co ho na foťáku mám, tak jsou fotky daleko hezčí.

    OdpovědětVymazat
  3. Muchlování s pejsky chápu, také bych neodololala. A ty děti jsou jak do reklamy, fakt nádherný. Přeji hezký prodloužený víkend.

    OdpovědětVymazat